بازداشت 5 کارمند شهرداری در بانه

به گزارش رکنا، برخی منابع آگاه در بانه ضمن تایید این خبر، اعلام کردند دستگاه قضایی روز سه‌شنبه با اشاره به تشکیل پرونده تخلفات مربوط به سال‌های گذشته، برای این پنج نفر حکم بازداشت صادر و آن اجرا کرده است.

این منابع آگاه اعلام کردند، رسیدگی به پرونده این افراد از حدود پنج سال پیش در جریان بوده ولی به تازگی دستور بازداشت آنان برای سیر مراحل قانونی و تحقیقات صادر شده است.

برخی منابع محلی گفتند یکی از شهرداران پیشین بانه، معاون فعلی شهردار و سه کارمند بخش‌های مختلف شهرداری بازداشت شدگان اخیر در رابطه با تخلفات مالی هستند.

گفته می‌شود این افراد مبلغی را از ساکنان محلات حاشیه شهر بانه دریافت کرده‌اند تا کارهای مربوط به خدمات به آنان را انجام دهند که این اقدام به عنوان تخلف شناخته شده و براساس آن برایشان حکم بازداشت صادر شده است.

همچنین طبق گفته این منابع، قرار بود افراد بازداشت شده به قید وثیقه آزاد شوند که مقام قضایی با آزادی آنان موافقت نکرده است.

شهرستان مرزی بانه با ۱۵۷ هزار جمعیت در ۲۷۰ کیلومتری غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است. شهرداری بانه در سال ۱۳۰۸ تاسیس شده و تاکنون ۱۴ شهردار داشته است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 539344 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟