آزادی 3 زندانی در زنجان

به گزارش رکنا ، سردار رحیم جهانبخش فرمانده انتظامی استان به همراه خیر امنیت ساز با حضور در زندان شهرستان ابهر ضمن بازدید از این زندان، پس از مطلع شدن از زندانی سه نفر به علت جرایم مالی زمینه آزادی این سه زندانی را فراهم کردند.

سردار جهانبخش در این بازدید، آزادی زندانی‌های جرایم غیر عمد را کاری پسندیده و در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی دانست و افزود: کمک خیرین در آزادی زندانیان جرایم غیر عمد بیانگر درک درست مردم از مسایل حوزه‌های اجتماعی فرهنگی ودینی در جامعه است.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه آزادی زندانیان نیازمند، علاوه بر کاهش آسیب‌های اجتماعی باعث رفع آلام خانواده هایشان می‌شود، گفت: امیدواریم با تداوم این اقدام بشر دوستانه و حضور خیرین امنیت ساز و سایر خیرین زمینه آزادی زندانی‌های غیر عمد بیشتری فراهم شود.

سردار جهانبخش خاطر نشان کرد: متاسفانه عده‌ای به علت مبالغ بسیار کمی در زندان‌ها بسر می‌برند که نیازمند همیاری مردم نوع دوست می‌باشد.

او در ادامه افزود: یکی از این افراد آزاد شده تنها به علت عدم توان پرداخت مالی ۳۲ میلیون ریال به مدت ۸ ماه زندانی بوده است که با این اقدام زمینه آزادی این فرد فراهم شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 538944 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟