به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ "دوستعلی جلیلیان" سرکلانتر هفتم پلیس پایتخت ، گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم کابل برق و تجهیزات دولتی در محدوده سرکلانتری هفتم مشخص شد که فردی 40 ساله که به شغل ضایعاتی در محدوده خیابان شوش مشغول به کار می باشد اموال سرقتی را از سارقان خریداری و سپس به عنوان ضایعات به فروش می رساند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه مراقبت های ویژه توسط اکیپی از ماموران کلانتری 117 جوادیه آغاز شد، تصریح کرد: با تایید صحت خبر نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس و دستور دستگیری مالخر و بازرسی از مخفیگاهش اخذ شد.

سرکلانتر هفتم ابراز داشت: صبح روز یکشنبه ششم بهمن ماه تیم عملیات کلانتری جوادیه وارد عمل شدند و موفق شدند ضمن دستگیری متهم در مخفیگاهش 500 متر سیم کابل برق و یکصد کیلو آلومینیم اموال سرقتی کشف کنند.

جلیلیان با بیان اینکه متهم در تحقیقات اولیه به جرم ارتکابی اعتراف کرد، گفت: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را یک میلیارد ریال بر آورد کرده اند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 538924 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟