پایان سرقت های سریالی 2 دزد شیشه ای

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ کارآگاه "شمس الدین میرزکی" با اعلام این خبر، گفت: با وصول خبرهای متعدد مردمی مبنی بر اینکه در خیابان خزانه بخارایی فردی به نام ناصر 33 ساله در منزلش اموال مسروقه نگهداری می کند کارآگاهان اداره بیستم پلیس آگاهی را بر آن داشت تا با هماهنگی قضائی و دستور دادیار شعبه یکم دادسرای ناحیه 34 بررسی موضوع را در دستور کار قرار دهند.

وی تصریح کرد: پس از شناسایی مخفیگاه ناصر و تایید صحت خبرف باهماهنگی های قضائی ناصر در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از منزل وی تعدادی زاپاس خودرو، ضبط و باند خودرو و اشیای با ارزش دیگر کشف شد.

این مقام انتظامی اظهار داشت: با انتقال ناصر به اداره بیستم پلیس آگاهی در بدو ورود به 350 فقره سرقت داخل خودرو با همدستی یکی از بچه محل هایش به نام مجتبی 31 ساله اعتراف کرد و متعاقب آن مخفیگاه مجتبی نیز شناسایی و در عملیاتی ضربتی وی نیز در مخفیگاهش دستگیر شد.

سرهنگ میزرکی در ادامه بیان داشت : ناصر در بازجویی به کارآگاهان گفت : شغلش باطری سازی می باشد و حدود 2 سال است که به ماده مخدر شیشه اعتیاد دارد و برای بدست آوردن هزینه های اعتیاد با مجتبی که از دوستان قدیمی اش بوده و با هم شیشه مصرف می کردند نقشه سرقت از خودروهای پارک شده را می کشیدند.

وی افزود: همچنین ناصر اعتراف کرد، حدود 4 ماه است که با موتورسیکلت شخصی ام به همراه مجتبی در سطح شهر می چرخیدیم و خودروهایی که بازکردن در صندوق آنها راحت تر بود را با ابزاری که داشتیم باز کرده و محتویات با ارزش آن را سرقت می کردیم و در بعضی مواقع با شکستن شیشه خودروها لوازمی مثل ضبط و باند را به سرقت می بردیم و آنها را به دستفروشان بین مبلغ 100 تا 300 هزار تومان می فروختیم .

معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی پایتخت در پایان بااشاره به اینکه اعتیاد ناصر و مجتبی و هزینه های بالای اعتیادشان باعث شده که اقدام به سرقت های سریالی کنند، اضافه کرد: با توجه به اعتراف صریح متهمان به دستور بازپرس پرونده هر 2 متهم برای شناسایی مال باختگان و کشف اموال مسروقه در اختیار کارآگاهان اداره بیستم پلیس آگاهی قرار دارند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 538624 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟