دستگیری جاعل بیمه نامه های خودرو در غرب تهران

به گزارش رکنا،  رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی از دستگیری فردی که برای شهروندان بیمه نامه های جعلی خودرو صادر می کرد، خبر داد.

سرهنگ "سعید راستی" در تشریح این خبر گفت: روز گذشته فردی با مراجعه به مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ مدعی بود، خودرو ام در یک سانحه رانندگی دچار خسارت شده و چون دارای بیمه بدنه بوده به اداره بیمه مربوطه مراجعه کردم ، ولی کارشناسان این بیمه پس از بررسی فنی اعلام کردند، بیمه نامه ام جعلی است و این شرکت بیمه هیچگونه تعهدی در قبال بیمه نامه صادره و خسارت وارده بر عهده نمی گیرد.

سرهنگ راستی گفت: شاکی در بخش دیگری از اظهارات خود اظهار کرد، چندی پیش با حضور در یکی از نمایندگی های بیمه در محله تهرانسر، با پرداخت مبلغ 27 میلیون ریال این بیمه نامه را که شامل بیمه نامه شخص ثالث و بدنه بود، تهیه کرده است.

وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت شکایت اعلامی، مأموران مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی وارد عمل شدند و پس از انجام تحقیقات میدانی و بررسی موضوع، دریافتند، متهم با سوء استفاده از عنوان و برند یکی از بیمه نامه های مشهور کشور و با راه اندازی دفتر نمایندگی غیرقانونی در منطقه تهرانسر، در قبال مبالغی که البته با هزینه های بیمه در نقاط دیگر برابری می کرد، بیمه نامه شخص ثالث و بدنه جعلی صادر و تحویل شهروندان داده است.

این مقام انتظامی بیان داشت: نتیجه تحقیقات صورت گرفته در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت و دستور شناسایی و دستگیری متهم از سوی قاضی پرونده صادر شد.

وی با اشاره به اینکه با دستور قضائی صبح روز گذشته دفتر نمایندگی قلابی پلمپ شد، افزود: مخفیگاه دوم متهم در حوالی قصر فیروزه شناسایی ماموران موفق شدند در اواخر روز یکم بهمن ماه این فرد جاعل را در عملیات پلیسی دستگیر و برای ادامه تحقیقات به پلیس امنیت عمومی انتقال دهند.

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی در پایان با بیان اینکه متهم به جرم خود اعتراف و به همراه پرونده متشکله به مراجع قضائی معرفی شد، به شهروندان یادآوری کرد: برای دریافت بیمه نامه خودرو و ... به دفاتر دارای مجوز که صلاحیت آن از سوی شرکت بیمه گر تایید شده است مراجعه و پس از دریافت بیمه نامه آن را با مدارک خود تطبیق داده و از اصالت اسناد دریافتی مطمئن شوند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 537083 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟