مهم‌ترین حوادث امروز یکم بهمن ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

جاساز حرفه‌ای ۵۵ کیلو تریاک در دیفرانسیل کامیون

سرهنگ "غلامحسین صفری" رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان اظهار داشت: ماموران یگان تکاوری پلیس اصفهان حین کنترل محور "چوپانان-نائین" به یک دستگاه کامیون کشنده مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی تخصصی از این خودرو ۵۵ کیلو تریاک که به طور حرفه‌ای در جعبه دیفرانسیل کامیون جاساز شده بود کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: در این رابطه یک سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان تاکید کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان افیونی برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.

کیف لپ تاپ تریاکی

سرهنگ "صادق کاظم زاد" فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا اظهار داشت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید "امامی" شهرستان "شهرضا" حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک اتوبوس ولوو مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود:ماموران به یک کیف لپ تاپ که زیر یک صندلی بودند مشکوک و آن را بازرسی کردند که ۲ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک که با چسب، پلاستیک و کرم آب بندی جاساز شده بود کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا تاکید کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان افیونی برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.

بازداشت تخریب گران دستگاه خودپرداز بانک در نجف آباد

سرهنگ "محمدحسین باباکلانی فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد با اعلام این خبر گفت: ماموران انتظامی شهرستان "نجف آباد" مطلع شدند افرادی اقدام به تخریب یک دستگاه عابر بانک کرده اند که موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: پس از انجام یکسری کار‌های تخصصی ۳ نفر در این رابطه شناسایی و پس از هماهنگی‌های لازم طی ۳ عملیات جداگانه دستگیر شدند.

این مقام انتظامی بیان داشت: افراد دستگیر شده به بزه انتسابی اعتراف و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد تاکید کرد: نیروی انتظامی و قوه قضائیه با مخلان نظم و امنیت عمومی جامعه برخورد قاطع و قانونی می‌کند واجازه نخواهند داد عده‌ای اراذل و اوباش و برهم زنندگان نظم وامنیت عمومی مخل امنیت و آسایش عمومی شهروندان شوند.

 

کلاهبرداری میلیاردی با ترفند سرمایه گذاری در پروژه‌های ساختمانی

سرهنگ "حسین ترکیان" رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با اعلام این خبر، اظهار داشت: در پی وصول شکایتی مبنی بر اینکه فردی مبلغ ۲۵ میلیارد ریال از یک شهروند با ترفند سرمایه گذاری در پروژه‌های ساختمانی دریافت و متواری شده است، کارآگاهان اداره جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی اصفهان وارد عمل شدند.

او افزود: در تحقیقات صورت گرفته از سوی پلیس مشخص شد، فرد کلاهبردار خود را به عنوان یک شخص با نفوذ در یکی از دستگاه‌های دولتی معرفی کرده و توانسته با ظاهر سازی، اعتماد شاکی را بدست بیاورد.

این مقام انتظامی بیان کرد: در بررسی‌های کارآگاهان مشخص شد این کلاهبردار در یکی از استان‌های شمالی کشور سکونت دارد که پس از هماهنگی‌های لازم و کسب نیابت قضائی یک گروه از ماموران به محل مورد نظر اعزام شدند.

سرهنگ ترکیان ادامه داد: متهم در یک عملیات غافلگیرانه و سنجیده دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با اشاره به اینکه متهم وجه دریافتی را به حساب خواهر خود واریز کرده بود که اقدامات قانونی برای استرداد آن در حال انجام است، خاطر نشان کرد: شهروندان عزیز در نظر داشته باشید که در اکثر موارد افراد کلاهبردار و شیاد خود ظاهری شیک و فریبنده دارند و خود را فردی با اعمال نفوذ بالا در دستگاه‌های دولتی معرفی می‌کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 536804 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟