دستگیری ۲ نفر سارق حرفه‌ای در بجنورد

محمد غلامی گفت : در پی اعلام خبری مبنی بر فعالیت ۲ سارق سابقه دار در سطح بجنورد و انجام سرقت‌های متعدد مأموران انتظامی کلانتری ۱۳ گلستان شهر و پاسگاه انتظامی خوش‌منظر وارد عمل شدند.

او با اشاره به اینکه مأموران انتظامی با اطلاعاتی که از قبل در این رابطه به دست آورده بودند و همچنین گشت زنی‌های هدفمند و مستمر موفق شدند محل اختفای این افراد را شناسایی کنند، افزود: در عملیات غافلگیرانه پلیس هر ۲ سارق دستگیر و برای تشکیل پرونده به مقر انتظامی انتقال شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بجنورد بابیان اینکه متهمان در تحقیقات انجام‌شده به ۳۰ فقره انواع سرقت در سطح شهر بجنورد و یکی از روستاهای اطراف اعتراف کردند، تصریح کرد: چندین مورد سرقت باطری، لاستیک، رادیوضبط و قطعات داخل خودرو و همچنین ۴۶۰ متر کابل، لوازم ساختمانی و تجهیزات آبیاری زمین‌های کشاورزی ازجمله سرقت‌های انجام‌شده توسط این افراد بود.

غلامی بابیان اینکه در محل اختفای این افراد نیز تعداد زیادی اموال سرقتی کشف که بعد از هماهنگی با مقام قضائی تحویل مالباختگان شد، خاطرنشان کرد: متهمان درنهایت بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 534950 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟