زندان در انتظار مدیر عامل متخلف / او با جان مردم بازی می کرد

به گزارش رکنا، مدیرکل استاندارد استان مرکزی گفت: مدیر عامل واحد تولیدی دستمال کاغذی متخلف در استان مرکزی به حبس و جزای نقدی محکوم شد.

 مهناز جعفریان اظهار کرد: مدیرعامل یک واحد تولیدکننده دستمال کاغذی در استان مرکزی به علت جعل نشان استاندارد و تولید، تمرکز، توزیع و فروش بدون داشتن پروانه کاربرد نشان استاندارد، به تحمل ۳ سال حبس تعزیری و ۶۲۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

وی افزود: در گزارش های رسیده و بازرسی به عمل آمده توسط بازرسان این اداره کل و انجام تحقیقات و تکمیل پرونده توسط واحد حقوقی، از مدیرعامل متخلف این واحد تولیدی به مراجع قضایی استان اعلام جرم شد.

مدیرکل استاندارد استان مرکزی بیان کرد: پس از طی مراحل قضایی مدیرعامل این واحد تولیدی به علت تولید فرآورده های مشمول استاندارد اجباری به قصد تقلب و بدون نشان استاندارد به ۲ سال حبس تعزیری و ۳۶۰ میلیون ریال جزای نقدی، به دلیل توزیع، تمرکز و فروش به ۶ ماه حبس تعزیری و ۸۰ میلیون ریال جزای نقدی و به دلیل جعل نشان استاندارد به ۶ ماه حبس تعزیری و ۱۸۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

جعفریان گفت: در مورد فرآورده هایی که به طور مستقیم با جان و سلامت مردم در ارتباط هستند حساسیت بالایی وجود دارد و با تولید کنندگان و عرضه کنندگان محصولات غیر استاندارد برخورد قاطع خواهیم داشت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 534300 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟