142 زندانی در هرمزگان آزاد شدند / 58 محکوم مهریه آزاد شدند

به گزارش رکنا ، علی صالحی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان گفت: ۱۴۲ زندانی جرایم غیرعمد از ابتدای امسال تا پایان آذرماه از زندان‌های استان آزاد شدند.

وی در ادامه افزود: بدهی این افراد بیش از ۴۴۷ میلیارد ریال بوده که از این میزان، شکات از مبلغ ۱۱۳ میلیارد ریال آن گذشت کردند.

صالحی خاطرنشان کرد: این تعداد زندانی شامل ۱۳۹ نفر مرد و ۳ زن است که چهار نفر از آن‌ها به علت محکومیت دیه، ۶۸ نفر به دلیل بدهی مالی، ۵۸ نفر نیز به خاطر ناتوانی از پرداخت مهریه و ۱۲ نفر نیز به علت عدم پرداخت نفقه در زندان به سر می‌بردند.

این مقام قضایی یادآور شد: هم اکنون نیز ۸۶ زندانی جرایم غیرعمد با بدهی بیش از ۱۸ میلیارد ریال در زندان‌های استان هرمزگان به سرمی‌برند.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از خیران و عموم مردم درخواست کرد با توجه به نزدیکی به ماه‌های پایانی سال و در صورت داشتن توان مالی، کمک‌های نقدی خود را برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد از طریق سامانه پیامکی تلفن همراه# ۷۷۷۷۰۷۶*۷۸۰* یا واریز به شماره حساب ۰۱۰۶۱۱۰۰۳۱۰۰۷ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۳۶۷۰۶ بانک ملی به ستاد دیه پرداخت کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 532347 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟