به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ "جهان شاه تیموری" رئیس کلانتری 132 نبرد ، گفت: ساعت 10 صبح جمعه 13 دی ماه سال جاری ماموران گشت کلانتری 132 نبرد در خیابان دهقی به خودروی سورن مشکی رنگ مشکوک شده و به صورت نامحسوس راننده خودرو را تحت نظر قرار دادند.

وی افزود: راننده خودرو در خیابان دهقی در نزدیکی یک خودروی سورن مشکی رنگ متوقف شده و پس از پیاده شدن اقدام به کندن پلاک خودروی مورد نظرش کرد که در این صحنه ماموران وارد عمل شده و راننده خودرو را دستگیر کردند.

کلانتر محله نبرد ادامه داد: ماموران در بازرسی از خودروی مرد مرموز چند پلاک سرقتی دیگر به دست آوردند و در بررسی های بیشتر مشخص شد خودروی سورن مرد 40 ساله یک خودروی اوراقی و به نام همسرش است که متهم برای تحقیقات بیشتر به کلانتری منتقل شد.

این مقام پلیسی اظهار داشت: مرد جوان که متهمی سابقه دار است در بازجویی های پلیسی ادعا کرد که با سرقت پلاک ها خودروهای مشابه خودرویش و نصب آن اقدام به سرقت لوازم داخل خودرو می کند و در این مدت 12 فقره سرقت انجام داده است.

تیموری در پایان گفت: متهم که اعتیاد به مواد مخدر هروئین دارد برای سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت و شناسایی طعمه های این سارق در دستور کار ماموران قرار دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 532173 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟