دستگیری عامل تیراندازی در گنبدکاووس کمتر از 24 ساعت

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی گنبدکاووس در شرق استان گلستان گفت: عامل تیراندازی در این شهرستان در کمتر از ۲۴ ساعت با تلاش ماموران انتظامی شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ محمود علی‌فر روز دوشنبه اظهارداشت:‌ در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر یک مورد تیراندازی منجر مجروحیت دو نفر از شهروندان، ماموران انتظامی به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور ماموران در محل مشخص شد متهم با سلاح شکاری اقدام به تیراندازی کرده و از محل متواری شده و دو شهروند مجروح و به بیمارستان انتقال یافتند.

فرمانده انتظامی گنبدکاووس ادامه داد: ضارب با تلاش ماموران انتظامی در کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در مخفیگاه‌ش دستگیر شد.

سرهنگ علی‌فر با اشاره به کشف یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز از مخفیگاه ضارب گفت:‌ متهم از اراذل و اوباش است که چندین مورد سابقه ایجاد شرارت برای شهروندان را در پرونده خود دارد.

وی افزود: عامل تیراندازی که انگیزه خود از ارتکاب این جرم را اختلافات شخصی عنوان کرد به همراه دو شرور دیگر در مخفیگاه‌اش دستگیر و تحویل مراجع قضایی داده شد.

وی خاطرنشان کرد: هرگونه بی‌نظمی و اخلال در نظم و امنیت عمومی خط قرمز پلیس است و از شهروندان تقاضا داریم موارد مشکوک و فعالیت افراد مجرم را از طریق تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیس اطلاع رسانی کنند.

شهرستان گنبدکاووس با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 530483 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟