انهدام شبکه تبلیغی سلطنت طلبان پروژه ققنوس در قم

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه با همکاری پلیس و قوه قضاییه بانک اطلاعاتی از اراذل تشکیل شده است، گفت: این افراد را به طور دائم کنترل می‌کنیم.

سردار حسین رحیمی با اشاره به همکاری پلیس پایتخت با معاونت امنیتی انتظامی پیشگیری قوه قضاییه در خصوص شناسایی نقاط پرخطر در شهر تهران اظهار داشت: خوشبختانه همکاری خوبی با قوه قضاییه ایجاد شده است.

وی ادامه داد: امروز با همکاری پلیس و قوه قضاییه بانک اطلاعاتی از اراذل و اوباش داریم و این افراد را به طور دائم کنترل می‌کنیم و در مناطق آلوده نیز همکاران ما در پلیس امنیت این مناطق را به صورت مداوم رصد می‌کنند.

رئیس پلیس تهران بزرگ در خصوص آلودگی هوای شهر تهران گفت: در خصوص کاهش آلودگی هوا همه دستگاه‌ها باید به میدان بیایند؛ پیشنهاد مشخص ما این است که وظیفه و ماموریت هر دستگاه مشخص شود و در جلساتی که موضوعات آلودگی هوا برگزار می‌شود، دستگاه‌ها درباره پیشرفت کار و ماموریتی که برعهده‌شان است، توضیح دهند.

سردار رحیمی با بیان اینکه می‌توانیم با کار مستمر در چند سال آینده موضوع آلودگی هوا را کاهش دهیم و ترافیک را کمتر کنیم، خاطرنشان کرد: پلیس به عنوان یکی از دستگاه‌ها وظیفه‌اش این است که ماموریت خود را به خوبی انجام دهد و ما در برخورد با خودرو‌های دودزا به صورت شبانه‌روزی تلاش می‌کنیم. همچنین با خودرو‌های فاقد معاینه فنی نیز به شدت برخورد می‌کنیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 529576 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟