به گزارش رکنا، سردار غلامعباس غلامزاده گفت:  با گزارش و مراجعه رانندگان تاکسی درون شهری به پلیس آگاهی استان درباره سرقت اموال خودرو با شگرد بیهوش کردن رانندگان، این موضوع در دستورکار کارآگاهان مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت که با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی و چهره‌نگاری و با استفاده از بانک اطلاعاتی مجرمان، این سارق حرفه‌ای شناسایی شد.

وی، با اشاره به اینکه متهم در استان‌های شمالی کشور دستگیر شد، اظهارکرد: متهم که از سارقان حرفه‌ای استان بود به ۱۰ فقره سرقت در استان و استان‌های همجوار اعتراف کرده است.

به گفته وی، با هماهنگی مقامات قضایی و عملیات پلیسی متهم به استان چهارمحال و بختیاری ارجاع داده شد.

غلامزاده، با تاکید بر اینکه متهم، رانندگان را با تعارف آب میوه بیهوش و اموال راننده و خودرو را سرقت می‌کرد، از مالباختگان خواست پس از شناسایی چهره متهم برای تشکیل پرونده به مراجع قضائی و انتظامی مراجعه کنند.

وی گفت: متهم علاوه بر اعتراف ۴ مورد سرقت در چهارمحال و بختیاری به سرقت با شگرد بیهوشی در استان‌های آذربایجان غربی، اصفهان و کرمانشاه نیز اعتراف کرده ا.ست.

وی اظهارداشت: دستور انتشار بدون پوشش، این متهم از سوی مقام قضائی برای شناسایی از سوی مالباختگان صادر شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 528131 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟