تعرض به یک زن انگلیسی به سبک فیلم های مبتذل + عکس

به گزارش رکنا، به تازگی نیز به دنبال تقلید یک مرد انگلیسی از فیلمهای پورن و تجاوز به یک زن، پلیس لندن خواستار توقیف ساخت و انتشار چنین فیلم هایی شد.

"جمل نووکوی" 30 ساله چندی پیش پس از تماشای یک فیلم خشن اخلاقی که بازیگر زن به شکل وحشیانه ای مورد آزار و اذیت قرار می گرفت بر آن شد تا به تقلید از این فیلم پورن،چنین رابطه خشن و وحشتناکی را تجربه کند. مرد جوان به همین منظور صبح خیلی زود پس از پرسه زدن در حوالی پارکی در "هاکنی" طعمه خود را انتخاب و او را تعقیب کرد. "جمل" پس از آنکه مطمئن شد کسی آن اطراف نیست از پشت به زن جوان حمله کرد و با کشیدن موهای زن بیچاره، او را به مکانی خلوت در داخل پارک کشاند.

زن جوان ابتدا تلاش کرد که از دست مهاجم فرار کند اما "جمل" با مشت و لگد به جان وی افتاد و تلاش کرد تا همانند فیلمهای پورن خشن، به زن بیچاره تجاوز کند. همان موقع چند نفر با شنیدن فریادهای زن زخمی به کمک آمدند و قصد شوم مرد هوسران ناکام ماند.

با کمک مردم، شکارچی جنسی پیش از فرار، تحویل پلیس داده شد. او در بازجویی ها ابتدا منکر هرگونه خشونت علیه زن جوان شد اما تصاویر دوربینهای مدار بسته داخل پارک، دست او را رو کرد. ماموران همچنین در بررسی تلفن همراه "جمل" تعداد زیادی فیلم مستهجن پیدا کردند که در آن رابطه جنسی اجباری و خشونت بار را به تصویر می کشید.

"جمل" سرانجام در دادگاه کیفری مرکزی انگلستان، معروف به "اولد بِیلی" به چهارسال زندان محکوم شد.

به گفته افسر پرونده، دسترسی آسان به چنین فیلمهایی که خشونت جنسی را به تصویر می کشد می تواند زنگ خطری برای خانواده ها و زنان باشد.

 

کدخبر: 525421 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟