به گزارش رکنا، سرهنگ سعید عطاالهی با اعلام این خبر اظهار کرد: ساعت ۵ عصر یکشنبه دهم آذرماه سال جاری ماموران پلیس ایستگاه مترو امام خمینی «ره» به رفتارهای ۲ مرد میانسال مشکوک شدند و پس از دستگیری آنها در بررسی های بیشتر ۲ موبایل که سیم کارتی داخلش نبود را کشف کردند.

وی با بیان اینکه ماموران هر دو متهم را برای تحقیقات تکمیلی به دفتر پلیس ایستگاه مترو هدایت کردند، عنوان کرد: ماموران در بررسی سوابق اطلاع پیدا کردند آنها از سارقان قدیمی و سابقه‌دار هستند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ماموران در بررسی تکمیلی در یکی از گوشی های موبایل به عکس یک کارت عروسی رسیدند، گفت: در ادامه تحقیقات پلیسی ماموران با صاحب تالار عروسی تماس گرفته و از این مسیر موفق شدند با داماد جوان تماس بگیرند.

عطاالهی ادامه داد: ماموران در تماس با تازه داماد پی بردند که یک روز قبل از مراسم ازدواجش گوشی پسرعمویش در مترو به سرقت رفته است که در ادامه صاحب گوشی سرقت با در اختیار داشتن جعبه گوشی موبایلش به پلیس مترو امام خمینی «ره» مراجعه کرد.

رئیس پلیس مترو پایتخت عنوان کرد: شاکی پرونده در اظهاراتش اعلام کرد روز پنج شنبه گذشته در مترو میدان محمدیه گوشی موبایلش از سوی سارقان به سرقت رفت و حتی یکی از دزدان را مشاهده کرده اما سارق میانسال در زمان بسته شدن در قطار پا به فرار گذاشته است.

وی در پایان با بیان اینکه این ۲ سارق که از دزدان قدیمی هستند در زمانی که در قطار در حال بسته شدن بوده دست به سرقت می زدند تا طعمه هایشان موفق به دستگیری آنها نشوند، خاطر نشان کرد: متهمان برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 522942 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟