همسرم در مقابل مرد غریبه پوشش نامناسبی داشت / قتل مرد غریبه همراه با زن و مادرزن در کمالشهر + عکس

به گارش رکنا، این جنایت تکان دهنده سال 92 در خانه‌ای واقع در کمالشهر کرج رخ داد. وقتی کارآگاهان پلیس البرز از وقوع این حادثه خونین باخبر شدند در نخستین بررسی‌ها داماد خانواده را به‌عنوان عامل قتل‌ها دستگیر کردند. وی در بازجویی‌ها ضمن اعتراف گفت: از مدتی قبل به‌ رفتار همسرم ظنین شده بودم باید علت سردی و بی‌تفاوتی و بهانه‌جویی‌هایش را می‌فهمیدم به‌همین خاطر مدتی او را مخفیانه زیر نظر گرفتم تا اینکه روز حادثه متوجه شدم با مردی غریبه در خانه مادرش ملاقات کرده است. وقتی به خانه مادرزنم رفتم با دیدن همسرم و مرد غریبه آنقدر عصبانی شدم که آنها را با چاقو زدم وقتی مادرزنم قصد میانجیگری داشت او را هم زدم.

به‌دنبال اعتراف‌های این مرد جنایتکار او به اتهام سه فقره قتل عمد بازداشت شد و به‌دنبال صدور کیفرخواست برای دومین بار در شعبه یکم دادگاه کیفری استان البرز به ریاست قاضی قیومی و با حضور قاضی رنجبر- مستشاردادگاه - تحت محاکمه قرار گرفت.

در ابتدای جلسه دادگاه قاضی دهقان نماینده دادستان متن کیفرخواست را خواند و خواستار مجازات شایسته برای متهم شد. سپس اولیای دم مقتولان در جایگاه ایستادند و هر کدام خواستار قصاص متهم شدند.

آنگاه متهم پشت میز محاکمه ایستاد و در حالی که اتهام سه فقره قتل را قبول داشت در دفاع از خودش به دادرسان دادگاه گفت: همسرم به من خیانت کرد و مادرزنم نیز در این جریان با او همدست بود نمی‌توانستم این خفت را تحمل کنم.

قاضی: از کجا می‌دانستی که آن مرد غریبه با همسرت رابطه دارد؟

متهم: من مدت‌ها همسرم را زیرنظر داشتم وقتی وارد خانه مادرزنم شدم دلیلی نداشت که با حضور آن مرد در خانه، همسرم با پوشش نامناسب آنجا نشسته باشد.

قاضی: چرا مادرزنت را کشتی؟

متهم: من قصد کشتن او را نداشتم اما در جریان درگیری مجبور شدم او را بکشم او با همسرم همدست بود. پس از پایان جلسه قضات دادگاه برای صدور حکم وارد شور شدند.

نگاه کارشناس

سرهنگ اکرم حسین زاده

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان البرز

سوء ظن بیماری است که نه تنها خود فرد بلکه اطرافیان را نیز درگیر می‌کند و باعث تزلزل بنیان خانواده می‌شود در تعدادی از پرونده‌های جنایی شاهد هستیم که به‌دنبال شک مرد به همسرش یا زن به شوهرش جنایت‌های خونین و خانوادگی رخ داده است. اما این بیماری قابل پیشگیری و درمان است. برخی عوامل مانند رفتارهای مشکوک زوجین و سوء‌تفاهم زمینه بروز این بیماری را فراهم می‌کند. یکی از دلایلی که می‌تواند شک همسرتان را بیشتر کند، در دسترس نبودن است. سعی کنید همیشه برای همسرتان در دسترس باشید و جواب تلفن‌هایشان را بدهید. اگر قرار است در شرکت بیشتر بمانید یا به هر دلیلی دیرتر به خانه بروید، همسرتان را در جریان امور قرار بدهید. یادتان باشد که شما باید همیشه همسرتان را در جریان برنامه روزانه خود قرار دهید. در هنگام صحبت کردن با همسرتان به او ابراز علاقه کنید و اطمینان خاطر بدهید که همیشه در کنار او خواهید ماند. به او بگویید که این کنترل‌ شدن‌ها از جانب او چقدر برای شما ناراحت‌کننده است. آخرین راه حل نیز در این مواقع مراجعه به یک مشاور خانواده است. دربرخی مواقع اگر شک شما به یقین تبدیل شد لازم نیست وارد درگیری شوید بهتر است از یک مشاور کمک بگیرید چرا که تصمیم‌های عجولانه عاقبتی جز پشیمانی ندارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

معصومه مرادپور

کدخبر: 522684 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟