انهدام باند فروش سکه و طلای تقلبی در کرمان

به گزارش رکنا، سرهنگ حسین یوسف آبادی گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه یک زوج جوان با جلب اعتماد و با ترفند فروش ۲۵ سکه طلا تقلبی در قالب عتیقه به مبلغ ۴۵۰ میلیون ریال از وی کلاهبرداری و متواری شده اند، موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در این رابطه طی تحقیقات پلیس امنیت، هویت متهمان شناسائی و در ادامه مشخص شد متهمان منزل خود را در شهرستان بم فروخته و به مکانی دیگر نقل مکان کرده اند که در این راستا ماموران با گسترش چتر اطلاعاتی باند سه نفره سارقان را در استان کرمان شناسایی کردند.

سرهنگ یوسف آبادی بیان داشت: در ادامه ماموران پلیس امنیت در یک عملیات ضربتی این باند کلاهبردار را در شهر کرمان دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنها یک کیلو و ۱۰۰ گرم طلای تقلبی از نوع النگو، سکه، دستبند، سینه ریز و انگشتر به همراه تعدادی وسایل مربوط به جعل طلا و سکه های تقلبی کشف کردند.

وی با اشاره به توقیف یک دستگاه خودرو ایکس ۳۳ متعلق به این باند بیان داشت: متهماان به همراه اقلام مکشوفه به شهرستان نرماشیر منتقل و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نرماشیر افزود: افرادی که به این شیوه از آنها کلاه برداری شده به پلیس امنیت عمومی شهرستان نرماشیر مراجعه کنند تا شکایت آنها مورد رسیدگی قرار بگیرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 522548 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟