آزادی 6 زندانی در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش رکنا، در آئینی به مناسبت هفته بسیج با حضور فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد، معاون قضایی رئیس کل دادگستری و مدیرکل زندان‌های استان تعداد ۶ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد از زندان آزاد شدند.

مدیرکل زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد میزان بدهی این افراد را بالغ بر یک میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: با مداخله و پیگیری مددکاران و اعضای کمیته صلح و سازش زندان‌های استان و با دعوت از طلبکاران و شکات بخش اعظم بدهی تخفیف گرفته شد و مابقی در قالب تسهیلات ارزان قیمت و یا به صورت بلاعوض از سوی ستاد دیه استان پرداخت شده است.

جمیاری افزود: برنامه آزادی به مناسبت ۵ آذر را صرفا برای ۵ نفر زندانی بدهکار تدارک دیده بودیم که همزمان با ورود سردار خرم دل فرمانده سپاه فتح استان یک نفر زندانی خانم معرفی شده بود و در قسمت پذیرش با مواجهه فرمانده سپاه فتح استان مشخص شد که این پیر زن به علت بدهی ۴۰ میلیون ریالی به زندان معرفی شده و خوشبختانه با تامین مبلغ بدهی از سوی سردار خرم دل این زندانی آزاد شد.

او اضافه کرد: با احتساب این تعداد آزادی‌ها جمع کل نفرات آزاد شده از ابتدای سال تا کنون ۱۴۵ نفر شده است و خوشبختانه طلبکاران به عنوان خیرین همراه ستاد دیه در بخشش و تخفیف مطالبات خود بیشترین کمک را به مجموعه ستاد دیه استان داشته اند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 521281 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟