به گزارش رکنا، سرهنگ محمد نمازی روز شنبه گفت: ماموران انتظامی امروز در پی اخبار واصله مبنی بر توزیع و فروش ماده مخدر هروئین توسط سه نفر در بخش لوندویل آستارا، آنها را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهشان ماده مخدر هروئین را کشف و ضبط کردند.

وی با بیان این که قاچاقچیان، خرده فرشان و معتادان سه ضلع چرخه اعتیاد هستند افزود: مصرف مخدر با افزایش جرم و جنایت ارتباط مستقیم دارد و پلیس، برخورد با قاچاقچیان و توزیع کنندگان آن را در دستور کار خود قرار داده است.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی سه راه قلعه محور اردبیل- آستارا در هفته گذشته، از دو دستگاه نیسان سه هزار و ۸۰۰ کیلوگرم ماهی سردابی و گرمابی فاسد را کشف و دو راننده خودرو را به مراجع قضایی معرفی کردند.

نمازی اظهار کرد: ارزش ریالی ماهی ها قبل از فساد، حدود دو میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال بوده و با توجه به قابلیت فساد فرآورده های خام دامی و شیلاتی، حمل یخچالی و با زنجیره سرمایی برای آنها ضروری است و محموله های غذایی فاقد شرایط حمل بهداشتی، غیر مجاز محسوب می شود.

فرمانده نیروی انتظامی آستارا گفت: ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی قلعه هفته گذشته از یک دستگاه خودروی ولوو ۱۴ تن صدف فاقد مجوز بهداشت و حمل را کشف و راننده آن را به مقام قضایی معرفی کردند.

وی افزود: ارزش این محموله ۱۰۵ میلیون ریال است و با توجه به اینکه صدف در کارخانه پودر خوراک ماهی و مرغداری ها استفاده می شود باید با مجوز اداره های بهداشت و شیلات حمل شود و در غیر اینصورت جزو محموله های غیر مجاز محسوب می شود.

شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 515145 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟