به گزارش رکنا، مدیر کل حفاظت محیط زیست استان گفت: ماموران یگان محیط زیست ۳ متخلف محیط زیستی تالاب بین المللی چغاخور شهرستان بروجن را دردو عملیات جداگانه دستگیر کردند.

شهرام احمدی افزود: ۲ نفر متخلف به جرم صید غیرمجاز ماهی در تالاب چغاخور، هرکدام به پرداخت مبلغ ده میلیون ریال جزای نقدی محکوم و وسایل کشف شده شامل یک عدد قایق ماهیگیری، ۲ دست لباس تالابی و ۲ عدد جلیغه نجات به نفع سازمان حفاظت محیط زیست ضبط شد.

وی افزود: در پرونده دیگر یک متخلف به جرم صید غیرمجاز ماهی به پرداخت ۱۵ میلیون ریال جزای نقدی محکوم و اموال کشف شده به نفع سازمان حفاظت محیط زیست ضبط شد.

احمدی گفت: در جریان این پرونده، پیگیری‌های حفاظت محیط زیست در خصوص تخریب اموال عمومی، دوربین چشمی و وسایل ارتباطی شخصی مأمور یگان حفاظت و تمرد متخلف نسبت به این مأمور در دادگاه تجدید نظر ادامه دارد.

مدیر کل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری گفت: صیادان متخلف با مبادرت به صید غیرمجاز ماهی‌ها، جمعیت این نوع آبزی را کاهش داده و از طرفی زنجیره غذایی را برهم می‌زنند.

شهرام احمدی از دوستداران طبیعت خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف شکار و صید مراتب را از طریق شماره تلفن‌های ۱۵۴۰ و ۳۲۲۲۳۵۷۲ اطلاع دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 515057 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟