دستگیری 22 نفر از عاملان سرقت‌های به عنف و مسلحانه در جنوب شرق کشور

به گزارش رکنا، سردار محمد قنبری امروز  اظهار کرد: پلیس آگاهی با همکاری دیگر رده های عملیاتی سطح استان در بررسی پرونده های سرقت های به عنف و مسلحانه طی یک هفته گذشته 22 نفر از عاملان این سرقت ها را شناسایی و تحت مراقبت قرار دادند.

وی افزود: در این راستا مأموران انتظامی در شهرستان های زاهدان، ایرانشهر، سراوان، چابهار، سرباز و زابل با هماهنگی های قضائی طی یک هفته گذشته این سارقان را دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در جریان دستگیری این سارقان 9 دستگاه موتورسیکلت توقیف و در بازرسی از مخفیگاه آنها 11 دستگاه تلفن همراه مسروقه، مقادیری وجه نقد به همراه 4 قبضه اسلحه کلت کمری، یک قبضه اسلحه شکاری غیر مجاز،7 تیغه خشاب سلاح کلاش حاوی ۱۵۲۱فشنگ جنگی ،و 7 تیغه خشاب کلت کمری حاوی ۱۱۰عدد فشنگ جنگی ،و چندین قبضه قمه و سلاح سرد کشف شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: متهمان در بازجوئی های به عمل آمده به 4 فقره سرقت مسلحانه تلفن همراه، 2 فقره سرقت مسلحانه خودرو، یک فقره سرقت مسلحانه موتورسیکلت، 7 فقره سرقت به عنف تلفن همراه، یک فقره سرقت به عنف منزل، یک فقره سرقت به عنف خودرو و یک فقره سرقت به عنف موتورسیکلت اعتراف کردند.

وی با اشاره به ادامه تحقیقات از متهمان برای کشف دیگر جرائم احتمالی خاطر نشان کرد: پلیس سیستان و بلوچستان بر تداوم اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی بویژه در برخورد با جرایم خشن و سرقت های مسلحانه برای افزایش رفاه اجتماعی شهروندان با حداکثر توان خود ادامه خواهد داد و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 515013 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟