دستگیری بازرس تقلبی اداره بهداشت در البرز

به گزارش رکنا ، سرهنگ محمد نادربیگی گفت: در پی ارجاع پرونده ای به پلیس آگاهی استان البرز مبنی بر کلاهبرداری و اخاذی فردی با جعل عنوان بازرس اداره بهداشت، شناسایی و دستگیری متهم در دستورکار اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان با تلاش شبانه روزی و انجام انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه متهم در منطقه عظیمیه شهرستان کرج شدند اما در بررسی های تکمیلی متوجه شدند نامبرده به هیچگونه رفت و آمدی به منزلش ندارد و در یکی از مناطق استان قم مخفی شده است.

این مقام انتظامی ادامه داد: کارآگاهان پس از مدتی متوجه حضور متهم در منزل پدری اش شدند که با هماهنگی مقام قضائی نامبرده را در یک عملیات غافلگیرانه در ابتدای صبح دستگیر کرده و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

سرهنگ نادربیگی تصریح کرد: متهم در ابتدا منکر هرگونه اخاذی بود اما در مواجهه با مدارک و مستندات لب به اعتراف گشوده و به 4 فقره کلاهبرداری و اخاذی تحت جعل عنوان بازرس بهداشت اقرار کرد.

وی گفت: متهم با توجه به اینکه در گذشته در یک رستوران مشغول به کار بوده با بازرسان اداره بهداشت آشنایی کامل داشته و از همین شناخت سوء استفاده کرده و با واحدهای صنفی تماس گرفته و خود را یکی از مسئولان اداره بهداشت و بازرس معرفی می کرد و برای مداوای یکی از بستگانش مقداری پول درخواست کرده و پس از دریافت پول دیگر پاسخگوی تماس آنها نبوده است.

سرهنگ نادربیگی با بیان اینکه نامبرده با واحدهای صنفی فراوانی تماس گرفته است خاطرنشان کرد:خوشبختانه اکثر طعمه های این اخاذ شیاد به گفته های وی توجهی نکرده بودند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 514449 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟