به گزارش رکنا، محمد نمازی اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت دوچرخه، اقلام ساختمان‌های نیمه‌کاره و سرقت از منازل دستگیری سارق یا سارقین در دستور کار مأموران پلیس آگاهی شهرستان آستارا قرار گرفت.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آستارا با بیان اینکه مأموران پلیس آگاهی این شهرستان با استفاده از شگردهای پلیسی موفق به شناسایی سه سارق سابقه‌دار و حرفه‌ای شدند، افزود: افراد دستگیرشده در بازجویی‌های پلیس و تحقیقات صورت‌گرفته به ترتیب به 11 و پنج فقره سرقت اعتراف کردند.

وی به پلمپ 27 واحد صنفی متخلف طی یک ماه گذشته در سطح شهرستان آستارا اشاره کرد و افزود: پلمپ این تعداد واحد صنفی متخلف در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی توسط مأموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان صورت‌گرفته و نظارت بر واحدهای صنفی در دستور کار پلیس است.

نمازی تعداد بازدیدهای پلیس امنیت عمومی از واحدهای صنفی شهرستان آستارا طی یک ماه گذشته را 268 مورد دانست و تصریح کرد: عمده علت پلمپ واحدهای صنفی عدم رعایت ضوابط مربوط به اصناف بوده که واحدهای صنفی متخلف پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آستارا از مردم خواست هرگونه اخبار و اطلاعات خود پیرامون کلاه‌برداری، فعالیت شرکت‌های هرمی، خریدوفروش کالای قاچاق، مواد مخدر و حمل فرآورده‌های خام دامی و شیلاتی را با شماره تماس 110 به پلیس اطلاع دهند تا با افراد خاطی در چهارچوب قانون برخورد شود. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 514015 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟