به گزارش رکنا، رئیس شعبه سیار تعزیرات اداره‌کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی روز دوشنبه در جریان بازدید از وضعیت ارایه خدمات به زائران و مسافران در ایستگاه راه‌آهن مشهد در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: این شرکت با ارایه غذای به مسافران در داخل واگنهای قطار با قیمتی دو برابر گرانتر از نرخ مصوب سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی نرتکب تخلف گرانفروشی شده است.

امید جلیلی افزود: به همین خاطر ضمن ثبت تخلف و تشکیل پرونده تعزیراتی برای این شرکت حمل و نقل ریلی، مدیر آن نیز به صورت کتبی ملزم به عرضه غذا به مسافران در قطار با نرخ مصوب شد.

وی ادامه داد: در جریان گشت مشترک تعزیرات حکومتی و بازدید و بررسی فعالیت غرفه‌های فروش مواد غذایی در ایستگاه راه‌آهن مشهد همچنین سه فقره پرونده تخلف با اتهام گرانفروشی و عرضه غیربهداشتی مواد خوراکی تشکیل شد

رئیس شعبه سیار تعزیرات اداره‌کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی همچنین گفت: مقادیری کالای قاچاق نیز در جریان بازدید و بررسی فعالیت غرفه‌های فروش مواد غذایی در ایستگاه راه‌آهن مشهد از سوی بازرسان مشاهده و این اقلام جمع‌آوری شدند.

وی افزود: بازرسان مرکز بهداشت مشهد، سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی و بازرسان سپاه پاسداران در برنامه امروز بررسی فعالیت غرفه‌های فروش مواد غذایی در ایستگاه راه‌آهن مشهد حضور داشتند.

قاضی جلیلی تاکید کرد: اجرای طرحهای بازرسی از همه مراکز عرضه کالا و خدمات به شهروندان و مسافران در سطح کلانشهر مشهد به منظور جلوگیری از هرگونه تخلف تا پایان ماه صفر با جدیت ادامه دارد.

ظرف بهار و تابستان امسال افزون بر ۱۵ هزار فقره پرونده تخلف صنفی و خدماتی توسط اداره‌کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی تشکیل و رسیدگی شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 513813 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟