دستگیری 2 سارق افیونی و یک مالخر در جنوب تهران

به گزارش رکنا، سرهنگ "حیدر مسن آبادی"  بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت مشابه از خودروهای اهالی محله امین آباد، تیمی از ماموران تخصصی کلانتری بررسی موضوع را بر عهده گرفتند و در تحقیقات پلیسی، سرنخ‌های از حضور یکی از مالخران حرفه ای که پیش تر نیز بارها توسط همین کلانتری دستگیر و روانه زندان شده بود، به دست آمد.

وی با اشاره به اینکه مخفیگاه این مالخر که انباری در محدوده کلانتری بود، شناسایی شد، گفت: با هماهنگی های قضایی، تیمی از ماموران عملیات کلانتری برای دستگیری متهم به مخفیگاهش اعزام شدند و موفق شدند علاوه بر مالخر، 2 متهم را که همراه وی در حال استعمال مواد مخدر بودند، دستگیر کنند.

کلانتر محله امین آباد با اشاره به اینکه در بازرسی بدنی از این 2 متهم کیفی حاوی مدارک شناسایی یکی از شهروندان کشف شد، اظهار داشت: در تحقیقات اولیه مشخص شد که این 2 فرد سارق خودرو بوده و ضمن سرقت خودرو، مدارک هویتی شهروندان همراه آنان است.

رئیس کلانتری امین آباد اظهار داشت: 2 سارق مدعی بودند یک دستگاه خودروی سواری پراید را سرقت و برای مالخر آورده اند تا به ازای آن وجه نقد و یا مواد مخدر دریافت کنند.

وی با بیان اینکه علاوه بر خودروی پراید، 3 خودروی دیگر نیز در آن محل پارک شده بود، افزود: تیم اعزامی به محل، پلاک های انتظامی خودروها را استعلام که در استعلام گرفته شده ، مشخص شد که هر 3 خودرو سرقتی بوده و سابقه ثبت سرقت در سامانه پلیس دارد.

سرهنگ مس آبادی تصریح کرد: هر 3 متهم به همراه خودروهای کشف شده به کلانتری منتقل و هر سه متهم به سرقت خودرو ها و سپس مالخر آن و فروش قطعات سرقتی اعتراف کردند.

بنا بر این گزارش، هر سه متهم پس از تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 513771 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟