به گزارش رکنا، رئیس کلانتری 152 خانی آباد نو از دستگیری یک سارق لاستیک خودرو و اعتراف به سرقت 750 حلقه لاستیک در محله یافت آباد خبر داد و گفت: در این رابطه مالخر اموال سرقتی نیز دستگیر شد.

 سرهنگ "محمدحسین هاشمی" بیان داشت: با وقوع چند فقره سرقت های مشابه لاستیک خودروهای سواری در محله یافت آباد، شناسایی و دستگیری سارق، سارقان در دستور کار قرار گرفت.

وی بیان داشت: در تحقیقات میدانی تصویری از چهره متهم در هنگام سرقت به دست آمد و مشخص شد که لاستیک های سرقتی توسط مرد میانسالی سرقت شده است.

رئیس کلانتری یافت آباد گفت: تحقیقات پلیسی ادامه داشت تا اینکه ساعت 5 بامداد اواخر هفته گذشته شهروندی با پلیس 110 تماس گرفته و اظهار داشت: "در حال رفتن به مسجد محل برای خواندن نماز صبح می باشم و فردی در حال باز کردن لاستیک های یک دستگاه خودروی سواری پراید سفید رنگ است".

وی گفت: واحد گشت کلانتری به سرعت به نشانی اعلامی اعزام و راننده یک دستگاه خودروی سواری سمند را که مردی حدودا 50 ساله بود در حال بازکردن لاستیک چرخ های پراید سفید رنگ، مشاهده کردند.

این مقام انتظامی افزود: ماموران گشت کلانتری موفق شدند در یک عملیات پلیسی وی را که سعی می کرد با سر و صدا راه فراری برای خود پیدا کند، دستگیر کردند.

کلانتر محله خانی آباد نو ابراز داشت: در بازرسی از خودروی این شخص انواع آچار و ابزار مخصوص باز کردن لاستیک خودروهای گوناگون و 5 حلقه لاستیک سرقتی متعلق به خودروهای دنا و ال 90 کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم پس از بازجوئی اولیه به 100 فقره سرقت لاستیک از خودروهای دنا، پراید و سمند اعتراف کرد، افزود: سارق اظهار داشت: لاستیک های سرقتی را به فردی که تعویض روغنی دارد فروخته است و مالخر اموال سرقتی نیز لاستیک های سرقتی را از طریق سایت های فضای مجازی به فروش رسانده است.

کلانتر محله یافت آباد افزود: با هماهنگی مقام قضائی مالخر اموال سرقتی که فردی 27 ساله بود در محل کارش دستگیر و پس از انتقال به کلانتری اظهار داشته است: حدود یک سال است که از سارق روزی 2 الی 3 لاستیک از سارق می خرد.

سرهنگ هاشمی بیان داشت: سارق در این مرحله از بازجویی های پلیسی به 700 الی 750 فقره سرقت لاستیک خودرو اعتراف کرد.

وی گفت: تا کنون 15 تن از مال باختگان شناسایی شده اند و هر 2 متهم برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 513537 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟