دستگیری 2 خرده فروش حرفه ای محله شهدا

به گزارش رکنا، سرهنگ "رضا حیدری" در توضیح این خبر، بیان داشت: ساعت 23:15 شب گذشته بیست هشتم مهرماه عوامل گروه ضربت سرکلانتری ششم که در حال گشت زنی در حوزه استحفاظی کلانتری 110 شهدا بودند زن و مرد حدودا 45 ساله به آنها مراجعه و اظهار می دارند که راننده و سرنشین یک دستگاه خودروی سواری پراید سفید رنگ کمی دورتر از این محل در حال خرده فروشی مواد مخدر می باشند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه عوامل سرکلانتری ششم بلافاصله به نشانی اعلامی مراجعه و مشاهده می کنندکه مردی در حال خرید مواد مخدر از سرنشینان خودرو هستند، گفت: با حضور گشت انتظامی کلانتری خریدار مواد مخدر از محل متواری و ماموران به تعقیب خودروی خرده فروشان مواد مخدر می پردازند.

وی تصریح کرد: عوامل گشت ضربت کلانتری پس از مدتی تعقیب و گریز موفق شدند خودروی متهمان را متوقف و راننده و سرنشین آن را دستگیر کنند و در بازرسی از آن علاوه بر کشف مبلغ یک صد هزار تومان وجه نقد مقدار 314 گرم شیشه کشف کنند.

رئیس کلانتری شهدا توضیح داد: با انتقال متهمان به کلانتری شهدا تحقیقات پلیسی در خصوص جزئیات پرونده توسط ماموران کلانتری شهدا شروع شد و در این تحقیقات پلیسی، متهمان اقرار کردند که به مدت 2 ماه است که در این محله مشغول به خرده فروشی مواد مخدر هستند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه هر 2 متهم 32 ساله می باشند، افزود: در پایش های اطلاعاتی مشخص شد که هر 2 سابقه دار بوده و پیش تر نیز با همین عنوان مجرمانه دستگیر شده اند.

سرهنگ حیدری با اشاره به اعتراف صریح متهمان به جرم ارتکابی، گفت: هر 2 خرده فروش مواد مخدر به مرجع قضائی معرفی شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 511871 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟