به گزارش رکنا، سرهنگ "محمد بخشنده" گفت: مدتی قبل گزارشی مبنی بر تردد مشکوک یکی از اهالی ساکن  صادقیه دریافت کردیم که حکایت از این داشت: فردی که مدعی است مدیر مرکز ترک اعتیاد است در حال جمع آوری مقداری دارو و قرص های ترک اعتیاد است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: بررسی موضوع در دستور کار تیم عملیات ویژه پلیس مبارزه با مخواد مخدر قرار گرفت و مشخص شد که این فرد با جعل اسناد و اوراق تجاری و برخی مجوزهای وزارت بهداشت، مدتی است که خود را مدیر یک مجموعه ترک اعتیاد معرفی می کند و مقادیری قابل توجهی دارو و شربت های مخصوص افراد ترک اعتیاد با قیمت دولتی تهیه و در محلی در حوالی میدان صادقیه آن را جمع آوری و قصد دارد با تجمیع این داروها به مقدار چند تن به صورت یک جا آنها را بفروشد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب با اشاره به اینکه نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت، ابراز داشت: با هماهنگی های قضائی، تیمی برای دستگیری متهم و بازرسی از مخفیگاه وی اعزام شد.

وی افزود : با ورود ماموران و بازرسی از محل مقادیر قابل توجهی انواع قرص و داروهای ترک اعتیاد از قبیل: 396 کیلو و 500 گرم شربت متادون به صورت شیشه ای و دبه ای و فله ای ، 18 کیلو600 و گرم قرص متادون و .... در مجموع 480 کیلوگرم انواع دارو و شربت ترک اعتیاد کشف شد.

بخشنده در پایان ضمن اشاره به اینکه در این رابطه یک نفر دستگیر شد، اضافه کرد: متهم برای سیر مراجل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 511861 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟