به گزارش رکنا، سرهنگ رسول بهرامی در توضیح این خبر، گفت: با دریافت چند شکایت مبنی بر اینکه سارق حرفه ای که به تازگی از زندان آزاد شده است، ترددهای مشکوکی دارد، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه تیمی از ماموران کلانتری مدتی رفتار متهم را تحت مراقبت های ویژه قرار دادند، گفت: تحقیقات مقدماتی نشان از این داشت که متهم با موتورسیکلت های سرقتی در شب هنگام و با استفاده از تاریک هوا، موبایل قاپی می کند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در پایش های اطلاعاتی مشخص شد که به مدت یک ماه است که متهم از زندان رهایی پیدا کرده است و در آخرین دستگیری اش به جرم سرقت موتورسیکلت توسط ماموران کلانتری 104 عباس آباد دستگیر و روانه زندان شده بود.

کلانتر محله تهران با اشاره به اینکه متهم مرتکب جرائم مختلفی از قبیل سرقت موتورسیکلت، مواد مخدر و موبایل قاپی شده است، ادامه داد: نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و دستور دستگیری و بازرسی از مخفگیاهش گرفته شد.

سرهنگ بهرامی بیان داشت: ماموران عملیات کلانتری موفق شدند روز گذشته علاوه بر دستگیری وی در بازرسی از مخفیگاهش تعداد 3 دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف کنند.

رئیس کلانتری 128 تهران نو افزود: متهم به موبایل قاپی با موتورسیکلت های سرقتی در یک ماه اخیر اعتراف و تحقیق از متهم ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 510581 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟