انهدام باند خانوادگی توزیع هروئین در تهران

به گزارش رکنا، جانشین انتظامی استان از کشف 38 کیلوگرم هروئین در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز و فرماندهی ویژه غرب استان تهران و دستگیری 4 نفر در این رابطه خبر داد.

سردار "سید جعفر حسینی" با اعلام این خبر گفت: در پی انجام اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز، متمرکز بر روی عناصر تهیه و تولید مواد مخدر مشخص شد شخصی با تشکیل یک باند خانوادگی در تهیه و فروش مواد مخدر فعالیت گسترده دارد و به تازگی مقدار قابل توجهی هروئین تهیه کرده و قصد فروش آن به مشتریانش را دارد.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه متهمان در شهرستان رباط کریم استان تهران شده و پس از بررسی و اطمینان از نگهداری هروئین در آنجا، با هماهنگی مقام قضائی به صورت مشترک با ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی ویژه غرب استان تهران در یک عملیات غافلگیرانه اعضای این باند 4 نفره را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان 38 کیلوگرم هروئین کشف شد که پس از تکمیل پرونده به همراه متهمان تحویل مراجع قضائی شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 510268 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟