دستگیری سارق سریالی در مشهد / پسره زنی های شبانه کار دستش داد

به گزارش رکنا، مأموران دایره تجسس پاسگاه اسلام قلعه در حال بررسی این پرونده بودند که تیمی از مأموران کلانتری هاشمی نژاد در عملیاتی شبانه دست یکی از سارقان سریالی تحت تعقیب را برای قانون رو کردند.

ماجرای این پرونده از این قرار بود که از چندی پیش گزارش هایی مبنی بر گوشی قاپی در هسته مرکزی مشهد به کلانتری شهید هاشمی نژاد اعلام شده بود. مأموران دایره تجسس این مجموعه انتظامی در صدد شناسایی و دستگیری متهم این پرونده  بودند.

در حالی دست این سارق سریالی در شامگاه سه شنبه رو شد که تیمی از مأموران کلانتری هاشمی نژاد طی رصد میدانی خود به مردی جوان که در حال پرسه زنی در بولوار شهید قره نی بود مشکوک شدند.

ضابطان قضایی با مراجعه به فرد مشکوک و پرسش و پاسخ کوتاهی، دریافتند کاسه ای زیر نیم کاسه دارد از همین رو او را مورد بازرسی بدنی قرار دادند. در بازرسی از این فرد یک دستگاه گوشی تلفن همراه هوشمند، مقادیری مواد مخدر صنعتی و دو قطعه گوشواره طلا کشف شد.

مجریان قانون که به ماهیت اصلی متهم پی برده بودند او را به کلانتری منتقل کردند و تحت بازجویی قرار دادند. در تحقیقات بعدی این پرونده مشخص شد که مشخصات فردی این مظنون با سارق سریالی که از چندی پیش در پی دستگیری اش بودند، برابری دارد از همین رو این مرد 37  ساله بازداشت شد.

در بررسی های بعدی هم مشخص شد که گوشی کشف شده از متهم متعلق به یکی از شهروندان مشهدی است که طبق اظهاراتش به تازگی سرقت شده بود. مالک این گوشی مسروقه به کلانتری فراخوانده شد و ضمن شناسایی سارق بیان کرد که در خیابان مشغول صحبت با همسرش بوده که متهم گوشی تلفن همراهش را چنگ زده و متواری شده است.

سارق جوان هم که دیگر راهی جز بیان حقیقت پیش پایش نبود ضمن اعتراف به جرمش درباره دو قطعه گوشواره به دست آمده از او گفت: « چند شب پیش وارد یک خانه شدم و آن ها را سرقت کردم.»

دستگیری گروه گوشی قاپ خشن

رئیس پلیس مشهد درباره این پرونده گفت که احتمال افزایش جرائم ارتکابی از سوی متهم پرونده وجود دارد از همین رو این مرد جوان برای ادامه تحقیقات در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

سرهنگ عباس صارمی ساداتی در ادامه به انهدام یک باند چهارنفره کیف و گوشی قاپی به دست مأموران کلانتری هاشمی نژاد هم اشاره کرد و ادامه داد: عملیات دستگیری این افراد نیز زمانی در دستور کار همکارانم قرار گرفت که فردی با مراجعه به پلیس مدعی شد در حالی که او داخل خودرواش مشغول صحبت با گوشی تلفن همراه بوده دو جوان موتور سوار گوشی او را از دستش چنگ زده و فرار کرده اند.

این مقام مسئول بیان کرد: مأموران ما پس از بررسی سرنخ های موجود و ترسیم چهره فرضی متهمان آن ها را در یکی از خیابان های حوزه استحفاظی شان در حالی که سوار بر دو موتور سیکلت پلاک مخدوش بودند، شناسایی و دستگیر کردند.

صارمی گفت: در این عملیات هم مأموران کلانتری هاشمی نژاد 3متهم بیست ودو، بیست وپنج و بیست وچهار ساله را دستگیر و در بازرسی از آن ها یک قبضه چاقو با غلاف را کشف کردند. ضمنا متهمان حین دستگیری برای اینکه مدارکی علیه شان نباشد چند قبضه چاقو که داخل لباس خود مخفی کرده بودند را به زیر چند خودرو پرتاب کردند. متهمان پس از تشکیل پرونده در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند و تحقیقات در این باره ادامه داردبرای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 509061 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟