شبیخون پلیس به 18 آرایشگاه زنانه!

۲۹ واحد صنفی غیرمجاز شامل ۱۸ آرایشگاه زنانه و ۱۱ سفره خانه سنتی در استان قزوین طی یک ماه گذشته توسط پلیس شناسایی و مهروموم (پلمپ) و تعطیل شده است.

حوادث رکنا،رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین روز دوشنبه در پنجمین کارگروه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گفت: به منظور مبارزه با شیوع اعتیاد و کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان تیمی متشکل از پلیس اداره نظارت بر اماکن عمومی و عوامل انتظامی از واحدهای صنفی بازدید کرده و اقدام به مهروموم واحدهای فاقد مجوز کردند.

سرهنگ بیژن خدایی افزود: درحال حاضر ۳۰ واحد سفره‌خانه سنتی به صورت غیرمجاز در استان قزوین شناسایی شده و از این میان تاکنون ۱۱ واحد نیز مهروموم شده است. 

وی با بیان اینکه در این عملیات‌ها ۶۰۰ پایه قلیان نیز جمع شده است، اظهار داشت: سفره‌های سنتی یکی از اماکنی است که می‌تواند در صورت عدم نظارت در بروز و گسترش آسیب‌های اجتماعی موثر باشد و نظارت بر آنها یکی از اولویت‌های پلیس محسوب می‌شود.

خدایی به بازرسی آرایشگاه‌های زنانه در استان پرداخت و گفت: تاکنون ۲۰۰ آرایشگاه زنانه غیر مجاز در استان شناسایی شده که در انباری و منازل مسکونی و دخمه های عجیب فعالیت می کنند و تا این لحظه ۱۸ واحد از آنها نیز توسط ماموران مهروموم شده است. 

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر اسنان قزوین خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه عطاری‌ها می‌توانند کانون توزیع داروهای غیرمجاز و مخدر باشند، بنابراین از ۶۸ واحد عطاری در استان بازدید شد و هزار و ۸۰۰ قلم دارو غیرمجاز نیز جمع آوری شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 508305 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟