نقش وابستگان مسئولان در خروج اطلاعات کشور به بیرون!

به گزارش رکنا، یحیی کمالی‌پور با اشاره به طرح الزام بازگشت فرزندان و خانواده مسئولان از خارج از کشور، اظهار داشت: نمایندگان همچنان در حال بررسی و امضای این طرح هستند و مطمئناً این طرح می‌تواند به ایجاد عدالت اجتماعی کمک کند.

وی با بیان اینکه برخی از نمایندگان به این طرح ایراد گرفتند و گفتند که آزادی افراد از این طریق سلب می‌شود، ادامه داد: ما به دنبال آن نیستیم که مانع تحصیل و زندگی افراد در خارج از کشور شویم بلکه بحث اصلی ما این است که اگر مسئولان در شرایط عادی قرار داشتند، باز هم می‌توانستند فرزندان و خانواده خود را به خارج از کشور بفرستند؟

عضو هیئت رئیسه کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: متأسفانه برخی از افراد خلط مبحث می‌کنند و می‌گویند که شما می‌خواهید با این کار مانع حقوق شخصی و آزادی افراد شوید در حالی‌ که حرف ما این است که اگر مسئولان جمهوری اسلامی از رانت مسئولیت خود استفاده نکنند، نمی‌توانند خانواده خود را به خارج از کشور بفرستند.

کمالی‌پور با بیان اینکه برخی از مسئولان از نفوذ خود برای اعزام خانواده‌شان به خارج از کشور استفاده می‌کنند، گفت: یکی دیگر از مسائل مهم آن است که معمولا بیگانگان به دنبال تخلیه اطلاعاتی فرزندان و خانواده مسئولان جمهوری اسلامی مقیم در خارج از کشور هستند که این مسئله می‌تواند مشکلاتی را برای کشورمان ایجاد کند.

وی خاطرنشان کرد: بر این اساس کسی که می‌خواهد مسئول نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد، نباید خود و خانواده‌اش به کشورهای خارجی و بیگانگان وابستگی داشته باشند چرا که اطلاعات و اخبار کشور به راحتی در اختیار بیگانگان قرار می‌گیرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 507327 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟