پایان پرونده زمین‌خواری در آزادراه شهید همت

به گزارش رکنا، حاجی رضا شاکرمی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز و تقی رضایی مدیر کل راه و شهرسازی استان البرز برای رفع تصرف از 64 هکتار از اراضی همجوار آزاد راه شهید همت ضلع شمالی موسسه تحقیقاتی انستیتوپاستور به این منطقه رفتند.

در حین اجرای حکم تخریب بناهای ساخته شده شاکرمی دادستان کرج مشاهد کرد که در یکی از سوله‌هایی که باید حکم تخریب اجرا شود وسایل زیادی مربوط به صاحب سوله وجود دارد.

دادستان عمومی و انقلاب کرج با خطاب قرار دادن به صاحب اموال با بیان اینکه این اموال باید از این سوله جابه‌جا شود، بیان کرد: با هماهنگی با رضایی مدیر کل راه و شهرسازی صورتجلسه ای تنظیم شود و صاحب این ملک یک ماه از تاریخ تنظیم صورتجلسه فرصت دارد که کلیه وسایل و اموال موجود را از سوله خارج و نسبت به باز کردن سوله و آهن آلات اقدام نماید در غیر اینصورت بنا تخریب می‌شود.

تقی رضایی مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز هم در حین اجرای حکم رفع تصرف از 64 هکتار از اراضی ملی در اراضی همجوار آزاد راه شهید همت ضلع شمالی موسسه تحقیقاتی انستیتوپاستور اظهار داشت: شخصی که در این محدوده به تصرف اراضی پرداخته تنها مالکیت یک عرصه چهار هکتاری جداگانه و یک عرصه هزار و 800 متربعی را داشته است.

وی افزود: این شخص در گذشته نیز در حوالی پروژه آزادراه همت ادعای مالکیت شش هکتار را داشت که رفع تصرف شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز با بیان اینکه ارزش 64 هکتار از ارضی رفع تصرف شده حدود 800 میلیارد تومان برآورد شده است،گفت: دولت برای ساخت آزادراه همت هزاران میلیارد تومان هزینه کرده حال برخی به تصرف اراضی ملی همجوار با پروژه پرداخته اند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 506582 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟