به گزارش رکنا، مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان گلستان بیان کرد: با همت واقفان و خیران گلستانی و دستگاه قضایی استان تعداد ۱۱ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد آزاد و به کانون خانواده خود بازگشتند.

حجت الاسلام روح الله سلیمانی فرد اظهارکرد: سازمان اوقاف و امور خیریه در رویکرد جدید خود، تقویت کارکردهای خیریه در امور اجتماعی با محوریت مراکز اجتماعی، فرهنگی و قرآنی(افق) آستان مقدس امامزادگان وبقاع متبرکه را در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: در همین راستا سازمان اوقاف و امور خیریه در قالب طرحی به جذب کمک های مردمی جهت «آزادی زندانیان جرائم غیرعمد» کرده است.

سلیمانی فرد ادامه داد: در طرح کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد استان گلستان ۱۱ نفر که بدهی آنها کمتر از ۵۰۰ میلیون ریال بود، به همت خیران و واقفان گلستانی آزاد و به کانون گرم خانواده‌های خود بازگشتند.

وی گفت: مبلغ ریالی کمک به آزادی زندانیان بیش از ۵۹۳ میلیون تومان بوده است که توسط واقفان و خیرین سطح استان جمع آوری و اقدام شد.

سلیمانی فرد بیان کرد: این طرح شامل زندانیان متأهل و فاقد جرائم فساد های مالی، اخلاقی و اعتیاد بوده است.

وی تصریح کرد: این طرح شامل زندانیان متأهل و فاقد جرائم فساد های مالی، اخلاقی و اعتیاد بوده است.

سلیمانی فرد یادآور شد: مشارکت مؤسسات امور خیریه و رفع نیازهای منطقه‌ای نیازمندان با بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود آستان مقدس امامزادگان و ارائه خدمات معیشتی، تحصیل دانش آموزانی بی بضاعت، حمایت از بیماران خانواده‌های نیازمند و کمک به امر تسهیل ازدواج ایتام و افراد بی‌سرپرست و بد سرپرست ازجمله دیگر برنامه‌های اجتماعی محور سازمان اوقاف و امور خیریه محسوب می‌شود که در مراکز اجتماعی، فرهنگی و قرآنی «افق» در آستان مقدس امامزادگان وبقاع متبرکه صورت می گیرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 504840 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟