به گزارش رکنا، عصر روز یک شنبه گذشته، کارآگاهان پلیس آگاهی فریمان در جریان حضور زوج جوانی در این شهرستان قرار گرفتند که طبق اظهارنظر مخبران وضعیت مالی آن ها به طور ناگهانی تغییر کرده است.

مخبران مذکور که احتمال می دادند خودروی خارجی گران قیمت این زوج و اموال داخل آن سرقتی باشد ماجرای مشکوک این زوج را به پلیس گزارش کردند دقایقی بعد کارآگاهان با جدی گرفتن این اطلاعات به سراغ «رسول» رفتند و با کسب مجوزهای قضایی او را مورد بازجویی قرار دادند.

این مرد 34 ساله در حالی که سعی داشت خونسردی خود را حفظ کند درباره مالک خودرویی که رانندگی آن را عهده دار بود به تناقض افتاد اما در عین حال فقط اصرار می کرد همسرش را ببیند. کارآگاهان که به اصرارهای این مرد جوان مظنون شده بودند در بازرسی از داخل خودروی آریزو سه قبضه سلاح شکاری، بیش از چهار میلیون تومان وجه نقد، سکه های طلا، 17 عدد ساعت مچی، بی سیم قلابی و کلت بادی کشف کردند. پیدا شدن این اموال ظن کارآگاهان را بیشتر کرد و احتمال وقوع سرقت مسلحانه یا جرایم خشن دیگر قوت گرفت بنابراین کارآگاهان پلیس آگاهی فریمان به سراغ زن رسول رفتند و او را نیز در منزل خواهرش دستگیر کردند. «زینب» که با دیدن پلیس فکر کرد همه نقشه آن ها برای سرپوش گذاشتن به جنایت لو رفته است تنها با چند سوال تخصصی راز جنایتی وحشتناک در مشهد را فاش کرد.

این زن 33 ساله به کارآگاهان گفت: مردی به نام «محمد-س» با شوهرم دوست بود و به منزل ما رفت و آمد داشت.او پولدار بود و به گفته شوهرم بنگاه معاملات املاک داشت! اما وقتی آن ها به هم می رسیدند همواره بر سر پول و طلب و بدهکاری با یکدیگر مشاجره می کردند تا این که شب شنبه باز هم محمد به خانه ما در بولوار توس آمد و با شوهرم به گفت وگو پرداخت. آخر شب من و دخترم داخل اتاق خوابیدیم تا این که حدود ساعت 3 بامداد با صدای مشاجره آن ها از خواب بیدار شدم و دیدم شوهرم با میل ورزش های باستانی (زورخانه) به سرش کوبید و او را کشت. بعد ما را وادار کرد که وسایلمان را جمع کنیم تا به خانه خواهرم در فریمان برویم.

کارآگاهان با شنیدن اظهارات این زن جوان، بلافاصله شوهر او را نیز مورد بازجویی های تخصصی قرار دادند تا این که رسول نیز وادار به اعتراف شد و پرده از راز این جنایت برداشت.

او به کارآگاهان گفت: آن شب به دلیل برخی مسائل خاص و موضوعات مالی با محمد مشاجره کردم. من جوشکار ساختمان هستم و او هم قبلا شاگرد من بود ولی بدهکاری زیادی داشت به طوری که برخی شاکیانش حکم جلب او را گرفته بودند وقتی مشاجره ما بالا گرفت من عصبانی شدم و با میل باستانی او را به قتل رساندم و به همراه خانواده ام به فریمان گریختم. گوشی تلفن همراه محمد را نیز با پاک کردن اطلاعات داخل آن به یک تعمیراتی تلفن همراه فروختم!و سپس سوار بر خودروی آریزوی محمد به خانه خواهر زنم رفتیم که مورد ظن پلیس قرار گرفتم و دستگیر شدم!

در پی اعترافات این مرد 34 ساله، بلافاصله کارآگاهان پلیس آگاهی فریمان، ماجرای دستگیری و اعترافات وی را به پلیس آگاهی مرکز خراسان رضوی گزارش دادند.

با دریافت این اطلاعات و صدور دستوری از سوی سرهنگ محمدرضا غلامی ثانی (رئیس اداره جنایی پلیس آگاهی) گروهی از کارآگاهان در کنار قاضی ویژه قتل عمد مشهد راهی بولوار توس شدند تا حقیقت ماجرا را دریابند. وقتی نیروهای پلیس آگاهی با دستور قاضی احمدی نژاد وارد منزل مسکونی رسول شدند ناگهان جسد خون آلود مرد 41 ساله را مشاهده کردند که داخل پذیرایی افتاده بود و دو میل باستانی خون آلود نیز در کنار جسد قرار داشت. روی دیوار نیز تکه کاغذی خطاب به محمد (مقتول) با دست خط رسول (قاتل) نصب و در آن نوشته شده بود گل ها را آب بده! دوشاخه تلویزیون را از برق بکش! در یخچال بازنماند و ...!

قاضی ویژه قتل عمد که دریافته بود، این دست نوشته بخشی از نقشه قاتل برای گمراه کردن پلیس است، دستور تحقیقات بیشتر در این باره را صادر کرد تا این که متهمان این پرونده اعتراف کردند: بعد از قتل قصد داشتند چنین وانمود کنند که به مسافرت رفته اند و محافظت از منزل را به «محمد» سپرده اند که در این میان طلبکاران، او را به قتل رسانده اند!

در عین حال همسر 33 ساله رسول در بخش دیگری از اعترافاتش گفت: شوهرم قرار بود بعد از رساندن ما به فریمان به همراه یکی از دوستانش به مشهد بازگردد و جسد را به نقطه دیگری انتقال دهد اما با این احتمال که ممکن است به خاطر گرمای هوا، جسد دچار فساد نعشی شود و همسایگان از ماجرای قتل مطلع شوند، نقشه مسافرت را طراحی کرد و آن دست نوشته را به دیوار چسباند!

بررسی های بیشتر در این باره با صدور دستوری از سوی قاضی علی اکبر احمدی نژاد توسط سرگرد حمیدفر(افسر پرونده) درحالی ادامه دارد که مقام قضایی اتهام مشارکت در قتل را به زوج جوان تفهیم کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

سجادپور

کدخبر: 504016 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟