محمدحسن محمدی اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی به شیوه و شگرد مشخص، عملیات شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار عوامل کلانتری 16 مهرآباد قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند، افزود: کارشناسان انتظامی پس از بررسی صحنه های سرقت با پگیری های پلیس دریافتند، تمامی سرقت ها به صورت باندی و به یک شیوه و شگرد بوده و سریالی بودن آنها نیز برای پلیس محرز شد.

محمدی تصریح کرد: با پیگیری ها و اقدامات اطلاعاتی و همه جانبه پلیس، سرانجام یک نفر از سارقان در عملیاتی غافلگیرانه به همراه اموال مکشوفه در مخفیگاه خود دستگیر شد.

وی در ادامه با بیان اینکه سارق در یکی از ویلاهای اطراف سرایدار بوده بیان کرد: متهم در تحقیقات انجام شده به 16 فقره سرقت اموالی از قبیل موتور برق، دستگاه چمن زن، کابل، پتو و... و معرفی همدست متواری خود اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند ادامه داد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و روامه زندان شد.

محمدی در خاتمه با بیان اینکه موفقیت پلیس در کشف جرائم نتیجه تعامل با شهروندان است، افزود: بدون مشارکت و همراهی شهروندان، حصول امنیت مطلوب مقدور نیست؛ لذا از شهروندان تقاضا می شود ضمن توجه به اصول حفاظت فیزیکی ساختمان و هشدارهای پلیس که از طریق رسانه های نوشتاری و مجازی منتشر می گردد، هرگونه تردد مشکوک افراد و وسایل نقلیه را بلافاصله از طریق شماره رایگان 110 به پلیس اطلاع دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 503881 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟