کشف ۱۰ فقره سرقت در ملایر

به گزارش رکنا، کشف لوازم خانگی قاچاق در فامنین، کشف مرغ زنده قاچاق در تویسرکان و کشف ۱۰ فقره سرقت در ملایر عناوین اخبار کوتاه انتظامی استان همدان است.

سرهنگ علی حسن حیدری گفت: ماموران انتظامی شهرستان فامنین حین کنترل خودروهای عبوری در محور فامنین به تهران به یک دستگاه خودروی ماکسیما مشکوک و آن را متوقف و در بازرسی از آن، ۳ دستگاه تلویزیون و یک دستگاه ماشین لباسشویی قاچاق و فاقد مجوز کشف شد.

سرهنگ حیدری ادامه داد: در ماموریتی دیگر ماموران از یک دستگاه خودروی وانت پیکان، یک دستگاه یخچال فریزر دو قلو و یک ماشین ظرفشویی قاچاق و فاقد مجوز را کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه ارزش کالاهای مکشوفه بنا به نظر کارشناسان ۶۰۰ میلیون ریال ارزیابی شده است، اظهار داشت: ۲ متهم در این ماموریت ها پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

کشف ۱۰ فقره سرقت در ملایر

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از دستگیری ۳ سارق و کشف ۱۰ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد باقر سلگی گفت: در راستای مبارزه با سارقان و مجرمان با انجام اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه یک سارق شناسایی و نامبرده در یک عمیات غافلگیرانه دستگیر و در تحقیقات فنی به ۳ فقره سرقت شامل محصولات باغی، دوچرخه و ساختمان نیمه کاره اعتراف کرد.

وی افزود: در ماموریت دیگری یک سارق محصولات باغی حین سرقت و یک سارق سیم برق دستگیر، ۶۰ متر سیم و کابل هوایی مسروقه کشف و متهم به ۶ فقره سرقت سیم برق اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر گفت: از شهروندان در خواست می شود در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 503679 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟