دستگیری 6 قاچاقچی ارز توسط مرزبانان ماکو

به گزارش رکنا، سرپرست فرماندهی مرزبانی استان آذربایجان غربی از کشف ارز قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۷۳۸ میلیون ریال توسط مرزبانان هنگ ماکو خبر داد.

 فردین پیری در این زمینه اظهارداشت: در راستای مبارزه جدی با قاچاق کالا و ارز از مرزهای زمینی کشورمان، مرزبانان مستقر در پست کنترل و مراقبت مرزی گمرک بازرگان در چندین مرحله موفق به کشف مقادیر زیادی ارز قاچاق شدند.

وی افزود: در این عملیات‌ها مرزبانان مستقر در پست و کنترل با بازرسی مسافران، براساس موازین شرعی و حقوق شهروندی توانستند مبلغ ۴۱ هزار و ۴۰۰ دلار ارز قاچاق کشف کنند، که در این رابطه ۶ نفر متهم دستگیر و یک دستگاه خورو توقیف شده است.

سرپرست فرماندهی مرزبانی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی ارزهای مکشوفه را یک میلیارد و ۷۳۸ میلیون ریال برآورد کرده‌اند خاطرنشان کرد: متهمان به همراه ارز مکشوفه پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

پیری همچنین اظهارداشت: در راستای طرح پاکسازی نوار مرز و جلوگیری از ورود و خروج کالای قاچاق، مرزبانان پر تلاش استان طی یک سری عملیات‌های موفق مقادیر زیادی سیگار را کشف و ضبط کردند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 503223 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟