بیوگرافی محمدرضا گلزار
حجم ویدیو: 6.78M | مدت زمان ویدیو: 00:01:06
به گزارش رکنا،متاسفانه برخی از کاربران فضای مجازی و اعضای شبکه های اجتماعی بدون داشتن اطلاعات کافی و صحیح در مورد موضوعی و با کوچک ترین حدس و گمان دست به شایعه پراکنی در مورد شخصیت های مشهور سینما و تلویزیون می زنند مواردی پرتعداد که در روزهای اخیر با نام دو بازیگر سریال عاشقانه منوچهر هادی ؛ ساره بیات و محمدرضا گلزار منتشر شد . در ادامه این بخش ویدئوی منتشر شده با موضوع پاسخ محمدرضا گلزار به شایعه ارتباطش با ساره بیات را مشاهده می کنید:

عکس های لو رفته از محمدرضا گلزار و ساره بیات در کنار هم و خبر ازدواجشان

بیوگرافی محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار نوازنده و خوانندۀ موسیقی پاپ و بازیگر تلویزیون و سینما سال 1356 در شهر تهران متولد شد.وی فارغ‌ التحصیل مهندسی مکانیک از دانشگاه « آزاد اسلامی » اسـت.رضا گلزار درسال «1379» با ایفای نقش در فیلم – سام و نرگس – قدم بـه عرصۀ‎ سینما گذاشت.

عکس های منشوری از محمدرضا گلزار در کنار دختران جنجالی در پارتی

رضا گلزار متولد : 1356/01/01 «سن : 41 سال»

محمدرضا گلزار جایزۀ بخش تجلیل دومین جشنوارۀ فیلم های ایرانی در تورنتو و تقدیرنامه بعنوان فیلمنامه‌ نویس و بازیگر برای فیلم شیش و بش «1389» در سومین جشنوارۀ فیلم‌ های ایرانی در تورنتو را در کارنامه‎ دارد.محمدرضا گلزار اولین بار در سام و نرگس ایرج قادری دیده شد اینروزها آینه‌ بغل را در سینما دارد.

باشگاه خبرنگاران نوشت: محمدرضا گلزار نوازنده و خوانندۀ موسیقی پاپ و بازیگر تلویزیون و سینما سال 1356 در شهر تهران متولد شد.وی فارغ‌ التحصیل مهندسی مکانیک از دانشگاه « آزاد اسلامی » اسـت.

محمدرضا گلزار پول‌ سازترین بازیگر سینمای ایران

سالیان اسـت هرگاه در ایران واژه سوپراستار بـه گوش میخورد، اولین نامی کـه ناخودآگاه بـه ذهن می آید محمدرضا گلزار اسـت. محمدرضا گلزار بازیگر، خواننده، نوازنده و مدل موفق ایرانی اسـت. تیپ و استایل خاصش طرفداران زیادی دارد. او پرطرفدارترین بازیگر ایرانی در فضاهای مجازی ازجمله اینستاگرام اسـت.

عکس محمدرضا گلزار و بازیگر خارجی سریال ساخت ایران

برخی وی را گران‌ ترین بازیگر ایرانی میدانند. اما چـه کسی اسـت کـه نداند این بازیگر گران‌ قیمت، نزدیک بـه دو دهه پول‌ سازترین بازیگر سینمای کشور ایران هم بوده اسـت. گلزار در بین بازیگران مرد درکنار امین حیایی و در بین آرتیست‌های خانم بیشتر از همه ی با الناز شاکر دوست و مهناز افشار همبازی بوده و زوج‌ های آشنایی را تشکیل داده اسـت.

کودکی و نوجوانی محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار در اولین روز از بهار «فروردین» 1356 در تهران متولد شد.اصالتی آذری دارد و پدرش از ثروتمندان شناخته‌ شده تبریزی اسـت. محمدرضا فرزند سوم خانواده اسـت. علیرضا و آتوسا نام خواهر و برادر بزرگ او و بردیا برادر کوچک‌ ترش اسـت. تحصیلات یکی از مسائل حائز اهمیت خانواده گلزار بوده اسـت. پدر و برادر بزرگ‌ترش هر دو مهندس، خواهر و برادر کوچک‌ترش مترجم زبان‌های انگلیسی و آلمانی هستند.

عکس کودکی محمدرضا گلزار

محمدرضا هم همین‌طور کـه مستحضر هستید بـه راه هیچ‌ یک نرفت و هنر را انتخاب کرد. زمانی هم کـه هنر را آغاز کرد با مخالفت‌ هایی روبرو میشد. البته ناگفته نماند محمدرضا گلزار تا سال سوم دبیرستان همواره شاگرداول مدرسه و منطقه بوده اسـت. تنها درسال پیش‌ دانشگاهی کـه بـه عشق دکتری کنار دانش‌ آموزان تجربی «رشتۀ غیر تخصصی‌ اش» می‌نشست، نتوانست شاگرداول باشد.

متأسفانه یا خوشبختانه رتبۀ قابل‌ قبول را در کنکور تجربی کسب نکرد و راهی دانشگاه آزاد تهران جنوب برای تحصیل در رشته مهندسی مکانیک شد. جالب اینجاست آقای سوپراستار درسال‌های ابتدایی اصلاً توجهی بـه فضای هنری یا حداقل تحصیل در رشته‌های هنری نداشته اسـت. محمدرضا گلزار می گوید: 12سال از دبستان تا پایان دبیرستان تمام فکرم درس خواندن بودو ورزش.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 502709 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟