به گزارش رکنا، سرهنگ نبی‌الله قاسمی امشب در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار داشت: در پی شکایت یک شهروند مبنی بر این که از حساب بانکی وی مبلغ 71 میلیون ریال به‌صورت اینترنتی برداشت شده‌است، بررسی موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس فتای دورود قرار گرفت.

وی با بیان اینکه پس از بررسی توسط پلیس فتا مشخص شد برداشت از حساب شاکی با استفاده از بستر اینترنتی انجام‌شده و طی آن متهم اقدام به انتقال وجه به حساب شخصی به هویت معلوم کرده‌است، افزود: بلافاصله با هماهنگی مقام قضایی حساب بانکی مسدود و فرد موردنظر احضار و از وی تحقیق شد.

فرمانده انتظامی دورود با تأکید به اینکه متهم اقرار کرده که چندی پیش اقدام به درج یک دستگاه بازی ایکس‌باکس در یکی از سایت‌های تبلیغاتی جهت فروش کرده‌است، عنوان کرد: هم‌چنین او اعلام‌کرده که پس از چند روز یک نفر به‌عنوان خریدار با تلفن همراه وی تماس گرفته و پس از توافق، وجه آن را به صورت اینترنتی به حساب واریز کرده‌است.

وی بیان کرد: پس از استعلام ip حساب شاکی از بانک مشخص شد شخصی به هویت معلوم اقدام به برداشت اینترنتی از حساب شاکی کرده و بلافاصله با هماهنگی مقام قضایی منزل وی بازرسی، دستگاه فوق کشف و متهم نیز دستگیر شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 501703 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟