دستگیری ۸۴ سوداگر مرگ در میناب

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی هرمزگان از شناسایی و کشف شش تن و ۴۰۹ کیلو مواد افیونی و دستگیری ۸۴ قاچاقچی و سوداگر مرگ در پنج ماهه نخست امسال در شهرستان میناب خبر داد.

سردار عزیزالله ملکی اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان میناب با همکاری ماموران مستقر در پاسگاه‌های ایست و بازرسی این شهرستان در راستای مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر با اشرافیت اطلاعاتی، کنترل محورهای مواصلاتی در پنج ماهه نخست امسال موفق شدند شش تن و 409 کیلوگرم انواع مواد مخدر را در سطح شهرستان کشف ضبط کنند که این کشفیات در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 68 درصد افزایش داشته است.

وی افزود: این مقدار مواد کشف شده شامل پنج تن و 753 کیلوگرم تریاک، 547 کیلو گرم حشیش، 20 کیلوگرم هروئین و 89 کیلوگرم سایر مواد بوده است.

 

12 تن انواع مواد مخدر در استان بوشهر کشف شد

این مقام ارشد انتظامی استان خاطرنشان کرد: در پنج ماهه امسال با تلاش همه جانبه و شبانه‌روزی صورت گرفته در میناب 315 نفر معتاد و 82 نفر قاچاقچی دستگیر و چهار باند سازمان یافته قاچاق مواد مخدر نیز شناسایی و منهدم شده است.

فرمانده انتظامی هرمزگان در پایان هدف پلیس از اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی را افزایش امنیت، آسایش و آرامش شهروندان برشمرد و تصریح کرد: نیروهای پلیس با به‌کارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تامین نظم و امنیت شهروندان تلاش می‌کنند و لازم است شهروندان نیز ضمن رعایت نکات ایمنی و امنیتی در پیشگیری از جرائم، هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 501353 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟