به گزارش رکنا، ناصر عتباتی با اعلام این خبر، اظهار کرد: این پرونده چهار متهم اصلی دارد که با جعل مهر و استفاده از اسناد مجعول و پرداخت رشوه به خرید مواد اولیه پتروشیمی یارانه‌ای و تخصیصی، به بهانه استفاده در کارگاه‌های تولیدی استان اردبیل اقدام نموده و پس از دریافت، با جعل اسناد و اوراق مربوط به بارنامه‌ها، آن مواد را در بازار آزاد به فروش می‌رساندند.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل افزود: با هماهنگی مجموعه اداره کل اطلاعات و دادگستری کل این استان، پرونده به صورت فوق العاده در شعبه ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی تحت بررسی قرار گرفت.

عتباتی گفت: با توجه به اهمیت مبارزه با مفاسد اقتصادی، همه تحقیقات و اقدامات این پرونده به صورت فوق العاده و در اسرع وقت انجام گرفت و نهایتا منجر به صدور کیفرخواست گردید.

وی در رابطه با مبلغ مورد سوءاستفاده در این پرونده، تصریح کرد: رقم سوءاستفاده دو هزار و ۱۵۰ میلیارد ریالی است و با توجه به اینکه قسمت عمده‌ای از پرونده‌های مربوط به پتروشیمی در شعب ویژه دادگاه رسیدگی به جرائم اخلالگران و مفسدان اقتصادی رسیدگی می‌شود با هماهنگی‌های صورت گرفته، پرونده به تهران جهت رسیدگی سریع و فوق العاده ارسال شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 501141 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟