دستگیری شبانه سارقان فراری در بوشهر / آنها سارق طلاهای منازل بودند

به گزارش رکنا،  سرهنگ ابراهیم عرب زاده صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شبگذشته در یک عملیات هدفمند یک باند سه نفره سارقین طلاجات منزل در شهر بوشهر شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در روزهای پایانی هفته گذشته در شهر بوشهر تیم عملیاتی ویژه با محوریت کلانتری ۱۱، با وظایف مشخص و تعریف شده شکل گرفت.

وی افزود: پس از پشتیبانی موثر اطلاعاتی و بررسی‌های دقیق میدانی تیم عملیاتی پلیس موفق به شناسایی محل سارقین در شهرک "نیایش" شد.

به گفته سرهنگ عرب‌زاده ساعت ۲۲ شب گذشته هنگامی که سارقین آماده می‌شدند تا با استفاده از یک جفت پلاک سرقتی اعمال مجرمانه خود را ادامه دهند در محاصره پلیس قرار گرفتند.

وی اظهار داشت :سارقین بدون توجه به ایست پلیس اقدام به فرار کردند که با شلیک پلیس یک نفر از آنها دستگیری و دو نفر متواری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر گفت: با ادامه عملیات نفر دوم سارقین در بیابان‌های اطراف شهرک نیایش در حالی که در تاریکی شب پنهان شده بود شناسایی و دستگیر شد.

وی تصریح کرد: با دستگیری این دو نفر محل اختفای اموال مسروقه در یک منزل مسکونی در محله "تنگک" شناسایی و با همکاری تیم عملیاتی پلیس آگاهی استان منزل مورد نظر محاصره، ضمن دستگیری نفر سوم سارقین، مقادیر زیادی طلاجات و اموال مسروقه کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر گفت: این باند سه نفره تاکنون به هفت فقره سرقت طلاجات منزل در شهر بوشهر و سرقت‌ یک جفت پلاک خودرو در شهر" گناوه" اعتراف کرده‌اند.

وی اظهار داشت: هر سه نفر متهم دستگیر شده غیر بومی، ساکن استان همجوار و دارای سوابق متعدد کیفری می‌باشند.

سرهنگ عرب‌زاده گفت :خواهر یکی از سارقین دستگیر شده که ساکن شهر بوشهر می‌باشد کلید منزل خود را در اختیار برادرش قرار داده بود و وی نیز از این منزل جهت نگهداری اموال مسروقه و استراحت دوستان سارقش استفاده می‌کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر با بیان اینکه شب گذشته تعدادی از مالباختگان با حضور در کلانتری ضمن شناسایی اموال مسروقه خود از سرعت عمل پلیس در شناسایی و دستگیری این باند سارق تشکر کردند خاطرنشان کرد: شهروندان محل سکونت خود را به امکانات و تجهیزات حفاظتی و دوربین مداربسته مجهز کنند، از نگهداری طلاجات خود در یک محل متمرکز خودداری نمایند و در هنگام مسافرت طلاجات و اموال گرانبهای خود را به صندوق امانات بانک بسپارند، منزل خود را در اختیار افراد و بستگان سابقه دار قرار ندهند و رفت و آمدهای مشکوک به منازل مبله و هر حرکت مشکوک را از طریق ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 500885 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟