کشف 1400 کیلوگرم مواد افیونی در عملیات مشترک پلیس سمنان، البرز و تهران

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ عبدالله حسنی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در سالن جلسات ستاد فرماندهی ناجای سمنان اظهار داشت: این میزان مواد مخدر پس از کشف از سوی مأموران ناجا ضبط شد.

وی با اشاره به نحوه شناسایی این باند قاچاق مواد مخدر گفت: فعالیت اعضای این باند قاچاق از ماه‌ها قبل مورد پیگیری اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان قرارگرفته است.

فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: تلاش شبانه‌روزی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان نتیجه داد و منجر به کشف سرنخ‌های از فعالیت این باند قاچاق شد.

سرهنگ حسنی خاطرنشان کرد: رصد اطلاعاتی انجام‌شده توسط پلیس سمنان به اطلاع پلیس استان‌های البرز و تهران رسید و روند تحقیقات ادامه یافت تا اینکه مشخص شد این باند قاچاق قصد انبار سازی بخشی از یک محموله بزرگ مواد مخدر را در اطراف تهران دارند.

وی بیان داشت: مأموران نیروی انتظامی البرز در فردیس کرج یک دستگاه سواری پژو متعلق به اعضای این باند قاچاق مواد مخدر را توقیف کردند که با توقیف این خودرو مقدار 68 کیلو و 500 گرم مرفین و 123 کیلو و 500 گرم تریاک کشف و ضبط شد.

وی افزود: مخفیگاه اصلی این باند قاچاق در اسلام‌شهر بوده است که در عملیاتی غافلگیرانه سه نفر از اعضای این باند دستگیر و مقدار یک هزار و 240 کیلوگرم تریاک و 2 دستگاه خودرو کشف شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 500473 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟