دستگیری عامل آتش سوزی عمدی خودرو در شهر اسیر

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ "غلامرضا فرمانی" اظهارداشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد آتش سوزی عمدی خودرو در شهر "اسیر"، بلافاصله عوامل انتظامی و کارشناسان پلیس آگاهی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی های اولیه، شاکی اظهار داشت فردی ناشناس با استفاده از تاریکی شب، با ورود به داخل منزل و استفاده از وسایل اشتعال زا، اقدام به آتش زدن خودرو رنو ساندرو اینجانب کرده است.

سرهنگ "فرمانی" عنوان داشت: ماموران انتظامی با اقداماتی فنی و تخصصی موفق شدند کمتر از 24 ساعت متهم به هویت معلوم را شناسایی و ضمن هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان مهر افزود: با بررسی سوابق متهم مشخص شد وی دارای 7 سال محکومیت زندان و 6 فقره سابقه کیفری می باشد و به دلیل اختلافات قبلی با شاکی، مبادرت به چنین کاری شده است.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: این قبیل جرایم به دلیل ایجاد رعب و وحشت بین شهروندان، علاوه بر جنبه خصوصی، از جنبه عمومی نیز مستوجب مجازاتهای سنگین می باشد و نیروی انتظامی این شهرستان با ناقضین حریم خصوصی و امنیت عمومی شهروندان با جدیت و مقتدرانه برخورد می کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 499362 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟