دستگیری سارق حرفه ای اماکن تجاری در کرج  / این دزد شگرد عجیبی داشت

به گزارش گروه حوادث رکنا، سردار "سید جعفر حسینی" با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از مغازه ها و اماکن تجاری با شیوه یکسان و خاص، پیگیری موضوع در دستورکار اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی گسترده موفق به شناسایی خودرو پراید سارق شدند و پس از تعقیب و مراقبت متهم را در حین سرقت از یک واحد تجاری دستگیر و به همراه خودرو پراید توقیف شده وی به پلیس آگاهی منتقل کردند.

این مقام انتظامی اظهار کرد: متهم در بازجویی های صورت گرفته به 21 فقره سرقت از واحد های تجاری و مغازه ها اعتراف کرد که در بازرسی از منزل نامبرده مقدار زیادی اموال مسروقه به ارزش 9 میلیارد ریال کشف شد.

وی گفت: متهم اقرار کرد که پس از سرقت اموال آنها را به 2 مالخر در شهر کرج می فروخته است که نامبردگان نیز با هماهنگی قضائی دستگیر شدند.

سردار حسینی در خصوص شیوه و شگرد سارق گفت: سارق با ورود از بالای کرکره و شکستن شیشه های بالای مغازه ها وارد واحد های تجار شده و پس از قطع کردن دوربین های مداربسته اقدام به سرقت لوازم ارزشمند داخل واحد ها می کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 499031 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟