به گزارش رکنا، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی گفت: چهار زندانی جرایم غیر عمد این استان از محلمنابع موقوفات آزاد شدند و به آغوش خانواده برگشتند.

حجت الاسلام «عبدالله واحدی» روز یکشنبه افزود: ۲ نفر از این مددجویان غیر عمد از زندان ساوه، یک نفر از زندان خمین و یک نفر از زندان اراک آزاد شدند که برای رهایی آنان از حبس ۶۲۰ میلیون ریال از محل موقاف پرداخت شد.

وی ادامه داد: موقوفات قابل توجهی در استان مرکزی با نیت آزادسازی زندانیان غیر عمد وجود دارد و هر سال شماری از این مددجویان با پرداخت رقم محکومیت از محل موقافات و به آغوش خانواده باز می گردند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی در بخش دیگری از سخنانش از پایان طرح نشاط معنوی تابستانی در ۴۹ بقعه متبرکه این استان خبر داد و اظهار داشت: این طرح در راستای غنی سازی اوقات فراغت نونهالان و دانش آموزان در فصل تابستان و با همراهی مبلغان و اساتید روحانی و فرهنگی بومی و اعزامی از حوزه علمیه قم از ۱۳ تیرماه امسال آغاز و اول شهریور ماه به کار خود پایان داد.

حجت الاسلام واحدی اضافه کرد: طرح نشاط معنوی تابستانی در پنج بقعه شاخص اراک، ۲ بقعه تفرش، چهار بقعه خمین، ۲ بقعه زرندیه، هشت بقعه سطح یک و ۱۲ بقعه سطح ۲ شهرستان ساوه، سه بقعه شازند، ۳ بقعه فراهان، ۲ بقعه آشتیان، سه بقعه خنداب، چهار بقعه دلیجان و سه بقعه شهرستان محلات اجرا شد.

وی بیان کرد: مجموع برنامه های طرح نشاط معنوی تابستانی در سه بخش احکام با ارایه آموزش های قرآن، آداب اجتماعی و شناخت فضای مجازی، مهارت های ۱۰ گانه زندگی از قبیل مدیریت هیجان، ارتباط موثر، حل مسئله و تصمیم گیری و فنی و هنری در بخش های نقاشی، خطاطی، گلدوزی، خیاطی با همکاری این اداره کل، اداره کل آموزش و پرورش، کانوهای فرهنگی و هنری مساجد و اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان این استان اجرا شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 498927 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟