فروشنده خودرو در البرز کلاهبردار  میلیاردی از آب درآمد

به گزارش رکنا،  فردی که با ادعای فروش خودروهای مزایده ای و سکه های طلا ، ۶ میلیارد تومان از مردم کلاهبرداری کرده بود، توسط پلیس استان استان البرز دستگیر شد.

فرمانده انتظامی البرز روز جمعه گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده کلاهبرداری مبنی بر اینکه فردی با سوء استفاده از اعتماد مردم ، ۶ میلیارد تومان از آنها کلاهبرداری کرده بود، شناسایی و دستگیری نامبرده در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان ساوجبلاغ در این استان قرار گرفت .

سردار عباسعلی محمدیان افزود: طبق تحقیقات اولیه از مالباختگان مشخص شد، متهم با استفاده از خودروهای گران قیمت و ادعای اینکه با مقامات دولتی ارتباط دارد، اعتماد آنها را جلب کرده و برای فروش خودروهای مزایده ای و طلا، مقدار قابل توجهی پول از آنها دریافت کرده و سپس متواری شده است.

کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و نیز سرنخ های به دست آمده موفق شدند مخفیگاه متهم را در شهرستان ساوجبلاغ شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی طی یک عملیات غافلگیرانه، وی را دستگیر کردند.

سردار محمدیان افزود: متهم در مواجهه با مالباختگان و مدارک و مستندات موجود چاره ای جز اعتراف نداشت و به ۲۱ فقره کلاهبرداری به ارزش ۶ میلیارد تومان با همدستی یکی از دوستانش اقرار کرد.

متهم اصلی و همدست وی پس از تکمیل پرونده به دادسرا اعزام و با صدور قرار روانه زندان شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 498585 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟