به گزارش رکنا، سرهنگ "حسن مخفمی شهرستانی" در تشریح این خبر، اظهارداشت: نماینده حقوقی یکی از بانک‌های استان مرکزی با اعلام شکایتی، گزارش سرقت از یک کارگاه صنعتی واقع در یکی از شهرک‌های صنعتی اطراف شهر اراک را به پلیس اعلام کرد.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه پلیس مشخص شد، سارقان با تخریب قفل درب ورودی و بریدن درب سوله‌ها مقدار قابل توجهی از اموال موجود در کارگاه را که برابر اعلام نماینده حقوقی بانک حدود ۴۰ میلیارد ریال برآورد قیمت شده است، سرقت کرده اند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان مرکزی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تخصصی دریافتند اموال سرقت شده توسط ۲ دستگاه جرثقیل و یک دستگاه کامیون بارگیری و از طریق یک جاده فرعی از این شهرک صنعتی انتقال داده شده است.

سرهنگ مخفمی شهرستانی خاطر نشان کرد: با اقدامات تخصصی کارآگاهان پلیس، دو نفر از عاملان این سرقت شناسایی و در عملیات ضربتی دستگیر شدند؛ متهمان در بازجویی‌های تخصصی اعتراف کردند اموال مسروقه در گاراژی در تهران تخلیه شده است.

وی گفت: پس از اعترافات متهمان، کارآگاهان پلیس استان ضمن کسب مجوز قضائی، مالک گاراژ را شناسایی و دستگیر کردند که در بازرسی از گاراژ، کلیه اموال مسروقه کشف و به نماینده حقوقی بانک تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی خاطر نشان کرد: متهمان دستگیر شده در این عملیات بعد از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و با صدور وثیقه قانونی روانه زندان شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 496969 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟